en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

Najnowsze wieści ze świata mediów społecznościowych – 23. Czwartek Social Media w Krakowie już za nami!

28 kwietnia 2016
Najnowsze wieści ze świata mediów społecznościowych – 23. Czwartek Social Media w Krakowie już za nami!
21. kwietnia w Pauza In Garden odbył się 23. Czwartek Social Media w Krakowie. Te, znane już wszystkim wydarzenia, cieszą się ogromną popularnością ­- nie tylko wśród specjalistów od portali społecznościowych. Na ostatnim spotkaniu miałam okazję wysłuchać trzech prezentacji. Pierwszą o temacie: "Rzecz o prawdzie, mistyfikacjach i wiarygodności marek w Sieci", przedstawił Jacek Szlak -­ Redaktor Naczelny w Marketing przy Kawie. Zaczął od przedstawienia antropologii marketingowej, według której człowiek to istota ulegająca uczuciom, która tłumaczy świat poprzez historię. Czy chcemy, czy nie -­ w tych słowach jest wiele prawdy, a reklamodawcy zdają sobie z tego sprawę lepiej niż inni. Następnie omówił różnicę między dziennikarstwem iteracyjnym i kaskadowym, a także wspomniał o kreatywnym sponsoringu ­- posługując się przykładem ASZdziennika i wydaniu gry Anno 2205 przez Ubisoft. Pokazał też pewne wady współczesnych mediów, które nie zawsze weryfikują otrzymane informacje, co ludzie (niestety) wykorzystują, przesyłając fałszywe wiadomości ­- jak istnienie Złotego Pociągu. Kolejny wykład ­ "Komunikacja marki w LinkedIn" ­- wygłosiła Zuza Karwat - Marketing Manager w Elfa Pharm Polska. Opowiedziała o niewykorzystanej potędze LinkedIna, jako portalu społecznościowego. Wymieniła kilka stereotypów na temat tego serwisu, na przykład przekonanie, że jest to miejsce przeznaczone tylko dla rekruterów i osób, szukających pracy. Podkreśliła, jak ważne -­ w promowaniu firmy na tym portalu ­ są profile pracowników. Zdradziła kilka wytycznych, według których LinkedIn oblicza efektywność naszego profilu, a tym samym ­możliwość założenia strony firmowej. Wspomniała też o LinkedIn Pulse, który może być dla nas dobrym źródłem contentu. Ostatnią prelekcję pt. "Po co ludziom od social media email marketing?" poprowadził Marcin Kociuba ­- Marketing/Strategie dla FreshMail. Mówił o efektywności wysyłania maili marketingowych, która jest ciągle znacząco większa, niż działanie w social mediach. Wartościowy lead oraz personalizacja przekazu to podstawowe cechy dobrego email marketingu, który sprawdza się ­- ku mojemu zaskoczeniu ­- szczególnie dobrze w pop­up’ach, umieszczonych na stronach internetowych. Opowiedział też o współpracy Freshmaila z firmą Fasttony, dzięki której reklamy na Facebook’u stały się skuteczniejsze. 23. Czwartek Social Media w Krakowie uważam za bardzo udany! Patrycja Longawa po raz kolejny spisała się na medal jako organizatorka, sprowadzając prelegentów chętnych podzielić się wartościową wiedzą z większym gronem. Mam nadzieję, że kolejne spotkanie z tego cyklu odbędzie się już niedługo. [gallery columns="4" ids="22749,22748,22747,22746,22745,22744,22743"] (autorami zdjęć są: Daria Sobczak i Katarzyna Gromada) ——— podstawowe dane o tym wydarzeniu: nazwa wydarzenia: 23. Czwartek Social Media w Krakowie data: 21.04.2016 miejsce: Kraków


Blog - najnowsze wpisy

Prasówka HR od Crossweb #6
Krzysztof Hostyński, 30 czerwca 2020

Przed nami wakacje, ale wcale nie zwalniamy tempa! Mamy dla Was już 6. prasówkę HR, a niej takie tematy, jak onbarding,

Podcasty UX, których warto słuchać
Iwona Karczmarczyk, 24 czerwca 2020

Podcasty UX to dobry sposób, aby poszerzyć swoją wiedzę bez konieczności siedzenia w książkach. Zebraliśmy dla Was kilka

Prasówka HR od Crossweb #5
Krzysztof Hostyński, 23 czerwca 2020

Dziś w prasówce m.in. o tym, jak zwalniać pracowników, jakie książki czytać, gdy pracuje się w HR, jak się mają kobiety

Kilka słów o uwierzytelnianiu
Magdalena Rega, 19 czerwca 2020

Bezpieczeństwo danych logowania na stronach internetowych to zagadnienie, którego nie można pominąć. W czasach, gdy codz

Prasówka HR od Crossweb #4
Krzysztof Hostyński, 16 czerwca 2020

W dzisiejszej prasówce wiele ciekawych tematów — Employer Branding, analityka w HR, talenty i test Gallupa oraz temat tr