Crossweb

Najnowsze wieści ze świata mediów społecznościowych – 23. Czwartek Social Media w Krakowie już za nami!

, 28 kwietnia 2016
Najnowsze wieści ze świata mediów społecznościowych – 23. Czwartek Social Media w Krakowie już za nami!
21. kwietnia w Pauza In Garden odbył się 23. Czwartek Social Media w Krakowie. Te, znane już wszystkim wydarzenia, cieszą się ogromną popularnością ­- nie tylko wśród specjalistów od portali społecznościowych. Na ostatnim spotkaniu miałam okazję wysłuchać trzech prezentacji. Pierwszą o temacie: "Rzecz o prawdzie, mistyfikacjach i wiarygodności marek w Sieci", przedstawił Jacek Szlak -­ Redaktor Naczelny w Marketing przy Kawie. Zaczął od przedstawienia antropologii marketingowej, według której człowiek to istota ulegająca uczuciom, która tłumaczy świat poprzez historię. Czy chcemy, czy nie -­ w tych słowach jest wiele prawdy, a reklamodawcy zdają sobie z tego sprawę lepiej niż inni. Następnie omówił różnicę między dziennikarstwem iteracyjnym i kaskadowym, a także wspomniał o kreatywnym sponsoringu ­- posługując się przykładem ASZdziennika i wydaniu gry Anno 2205 przez Ubisoft. Pokazał też pewne wady współczesnych mediów, które nie zawsze weryfikują otrzymane informacje, co ludzie (niestety) wykorzystują, przesyłając fałszywe wiadomości ­- jak istnienie Złotego Pociągu. Kolejny wykład ­ "Komunikacja marki w LinkedIn" ­- wygłosiła Zuza Karwat - Marketing Manager w Elfa Pharm Polska. Opowiedziała o niewykorzystanej potędze LinkedIna, jako portalu społecznościowego. Wymieniła kilka stereotypów na temat tego serwisu, na przykład przekonanie, że jest to miejsce przeznaczone tylko dla rekruterów i osób, szukających pracy. Podkreśliła, jak ważne -­ w promowaniu firmy na tym portalu ­ są profile pracowników. Zdradziła kilka wytycznych, według których LinkedIn oblicza efektywność naszego profilu, a tym samym ­możliwość założenia strony firmowej. Wspomniała też o LinkedIn Pulse, który może być dla nas dobrym źródłem contentu. Ostatnią prelekcję pt. "Po co ludziom od social media email marketing?" poprowadził Marcin Kociuba ­- Marketing/Strategie dla FreshMail. Mówił o efektywności wysyłania maili marketingowych, która jest ciągle znacząco większa, niż działanie w social mediach. Wartościowy lead oraz personalizacja przekazu to podstawowe cechy dobrego email marketingu, który sprawdza się ­- ku mojemu zaskoczeniu ­- szczególnie dobrze w pop­up’ach, umieszczonych na stronach internetowych. Opowiedział też o współpracy Freshmaila z firmą Fasttony, dzięki której reklamy na Facebook’u stały się skuteczniejsze. 23. Czwartek Social Media w Krakowie uważam za bardzo udany! Patrycja Longawa po raz kolejny spisała się na medal jako organizatorka, sprowadzając prelegentów chętnych podzielić się wartościową wiedzą z większym gronem. Mam nadzieję, że kolejne spotkanie z tego cyklu odbędzie się już niedługo. [gallery columns="4" ids="22749,22748,22747,22746,22745,22744,22743"] (autorami zdjęć są: Daria Sobczak i Katarzyna Gromada) ——— podstawowe dane o tym wydarzeniu: nazwa wydarzenia: 23. Czwartek Social Media w Krakowie data: 21.04.2016 miejsce: Kraków

———



Blog - najnowsze wpisy