This event has already taken place. Check upcoming events
11. Czwartek Social Media we Wrocławiu
Event:
11. Czwartek Social Media we Wrocławiu
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
23.06.2016 (thursday)
Time:
20:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Pub Włodkowica 21
Address:
Włodkowica 21
Log in, by zgłosić zmianę.
Agenda:
- Michał Sadowski – twórca i właściciel firmy Brand24. Mentor podczas Startup Weekend. Autor bestsellera „Rewolucje Social Media”. Zdobywa nagrody Best Co-Founder w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Zwycięzca Web Summit Conferencje 2013 People’s Stage. Gitarzysta&wokalista w zespole Band24.
- Maciek Wróblewski - Ze światem YouTube jest związany od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikaty YouTube Certified in Audience Growth oraz Digital Rights. Po godzinach pomaga użytkownikom YouTube na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor (Najlepszy Współtwórca).
- Antonello Schiavo - Antonello jest strategiem Google na rynek włoski. Prowadzi szkolenia w zakresie Google Adwords. Jest pasjonatem Paerformance Marketingu i Analityki. Jego mottem jest „If you want something that you've never had, you've got to do something that you've never done”
- Marta Górazda – strategic planner we wrocławskiej agencji marketingowej Mind Progress Group. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marek i komunikacji, badaniach i analizach marketingowych. Autorka artykułów do branżowych portali i magazynów, a po godzinach bloga poświęconego marketingowi – martagorazda.pl Lubi wchodzić w buty konsumentów, choć czasem jest w nich niewygodnie.
Description:
Czwartek Social Media we Wrocławiu zaprasza wszystkich związanych z branżą social media – od dawna i tych, którzy dopiero zaczynają!
W trakcie spotkanie będzie o 10 praktykach przyspieszających rozwój firmy na przykładzie kilku lat wzrostu Brand24. Będziemy też rozmawiać o YouTube i jak wygląda wykorzystanie społecznościowego aspektu tego serwisu do celów marketingowych. Dowiecie się także jak zrozumieć wartość social media z modelami atrybucji oraz czego spodziewać się "Na tropie insightów w ciemnych zaułkach internetu".