Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

19 MoM - Merytorycznie o Marketingu

Event:
19 MoM - Merytorycznie o Marketingu
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
05.04.2017 (wednesday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
IBB Grand Hotel Lublinianka
Address:
Krakowskie Przedmiescie 56
Description:
MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych. 

Influencer marketing w praktyce. Oto, jak YouTube wygrywa z telewizją.

#InfluencerMarketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do sprzedaży i budowania świadomości marek. W trakcie prezentacji pokażę najnowsze dane, trendy, filmy i wyniki badań kampanii twórców zrzeszonych w LifeTube, które udowadniają, że dobre treści zawsze wygrywają i zarabiają pieniądze dla firm.

  • Łukasz Głombicki jest szefem komunikacji w LifeTube - największej sieci partnerskiej YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. LifeTube zrzesza 329 kanałów, których twórcy mają łącznie 43 mln subskrypcji i generują miesięcznie 370 mln emisji wideo. Głombicki był wcześniej szefem działu online National Geographic, National Geographic Traveler, Focus i Coaching. Były wydawca strony głównej Gazeta.pl i szef serwisu Pieniądze tego portalu. Wcześniej m.in. w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Polska. Wykładowca na wydziale dziennikarstwa Collegium Civitas. W mediach pracuje od ponad 10 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media. Czas wolny? Sporty wodne, motorówki, przyjaciele. Smakosz szkockiej whisky. 

Analityk prawdę Ci powie. O analitycznym podejściu do kampanii marketingowych.

Każde działanie w obszarze marketingu internetowego przyczynia się do generowania danych. Bez kontekstu i właściwej interpretacji pozostają one jednak zbiorem liczb, tabel i wykresów, które nie wnoszą do działania marketerów żadnej wartości. W swojej prezentacji pokażę narzędzia oraz dobre praktyki analityczne w obszarach marketingu i sprzedaży, o których warto pamiętać projektując kampanie reklamowe w internecie. 
  • Mateusz Muryjas Analityczny Programista, analityk i przedsiębiorca związany z branżą internetową od 2009 roku. Pomaga firmom zbierać dane i wyciągać z nich właściwe wnioski, które przekładają się na optymalizację działań marketingowych i sprzedażowych. Pod marką Analityczny łączy technologię, marketing, sprzedaż i kreację, tworząc kampanie reklamowe oraz projekty internetowe. W ciągu 8 lat pracował dla takich firm jak Grupa Lotos, ERGO Hestia, GACA SYSTEM, czy Mobile Vikings. Rozwija #e-biznes festiwal - konferencję dotyczącą technologii w marketingu, a warsztatu start-up'owca uczy się tworząc eventpack - narzędzie usprawniające organizację wydarzeń. 

Profile of employers

Similar events