Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

#201. A.Janik & M.Hauk "Narzędzia wspomagające samoorganizację zespołów"

Event:
#201. A.Janik & M.Hauk "Narzędzia wspomagające samoorganizację zespołów"
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
20.04.2020 (monday)
Time:
19:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Online Event
Address:
On your computer
Description:

W pracy z zespołami szczególnie ważne jest budowanie odpowiedzialności i samodzielności współpracowników. Jednym z głównych zadań Scrum Mastera jest stymulowania zespołów do rozwoju i samoorganizacji.


Podczas wystąpienia poznasz 2 techniki, które mogą okazać się opłacalne w Twojej pracy:


Coaching narzędziowy – technika pracy pozwalająca na wypracowanie bardziej opłacalnych sposobów zachowań w relacji z innymi;


Grupa Balinta – narzędzie grupowe, pozwalające na szukanie bardziej opłacalnych rozwiązań i wykorzystanie potencjału członków zespołu

Jeśli jesteś zainteresowany/a rozwijaniem siebie i innych, zapraszam do udziału w spotkaniu.


Adrian Janik | https://www.linkedin.com/in/adrian-janik-b1664395/


Trener biznesu, psycholog, konsultant i terapeuta organizacji. Wspiera organizacje w planowaniu i skutecznym wdrażaniu zmian. Pomaga wypracowywać i osadzać efektywne standardy komunikacji. Zespołom i jednostkom dostarcza wiedzy i umiejętności związanych z kompetencjami osobistymi, komunikacją, relacjami oraz zespołowością. Wspiera samoorganizujące się zespoły pracujące w oparciu o metodologie zwinne (Agile, SCRUM).

Absolwent psychologii na UAM w Poznaniu. Trener od 2011 roku. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu SET oraz Akademię Trenera Biznesu Kontrakt. Regularnie uczestniczy w spotkaniach społeczności SCRUM/AGILE (ACCPL) Prywatnie zapalony podróżnik i biegacz. W wolnych chwilach odpoczywa z książką w ręku. Team Marvel, ale szanuje DC.


Mateusz Hauk | https://www.linkedin.com/in/mateusz-hauk-6651638/


Doktor nauk społecznych w obszarze psychologii, trener biznesu i umiejętności interpersonalnych. Specjalizuje się w rozwoju umiejętności szefowskich i menedżerskich, budowaniu i usprawnianiu pracy zespołów, facylitacji i moderacji, działaniach ukierunkowanych na poprawę relacji w miejscu pracy (zarówno w otoczeniu wewnętrznym, jak i zewnętrznym organizacji) przy równoczesnym zwiększaniu efektywności. Autor wielu publikacji z zakresu psychologii pracy i organizacji, autor psychometrycznych narzędzi diagnostycznych, psycholog, ekspert HR, ekspert metodologiczny realizujący projekty B+R.

Doświadczenie: trener od 2005 roku

Kariera i rozwój: Ukończył Uniwersytet Łódzki na kierunku Psychologia doradztwa zawodowego

i organizacji. Obecnie jest adiunktem w Zakładzie Psychologii Biznesu i Doradztwa Kariery w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego. Jest certyfikowanym Trenerem Biznesu (poziom EQF 5 EUROPEAN QUALIFICATION FRAMEWORK). Realizował projekty w zakresie doboru zawodowego, oceny pracowników i kandydatów do pracy, badania potrzeb szkoleniowych, projekty rozwojowe (szkolenia, coachingi, rozmowy rozwojowe), projekty z zakresu budowania modeli kompetencyjnych i profili kompetencyjnych itp. Tworzył zespół oceny kompetencji i zarządzał jego pracą; brał udział w ponad 85 sesjach Assessment Centre / Development Centre (głównie jako asesor prowadzący).

Obecnie współtworzy turkusową organizację. W swoich działaniach propaguje ideę samozarządzania i samoorganizacji. Duży nacisk kładzie na tworzenie sprzyjających warunków i relacji w miejscu pracy.


-----------

Szczegóły techniczne:


* Spotkanie odbędzie się na zoomie: https://zoom.us/j/509477724

* W razie gdybyśmy przekroczyli limit 100 osób, będzie udostępniony dostęp read-only

* Wszystko będziemy nagrywać i wrzucimy na nasz kanał https://youtube.com/agilewarsaw/

* Jeśli macie jakieś pytania do prelegentów możecie je zadać przed spotkaniem lub już w trakcie przez slido (https://sli.do/ kod #AW201). Adrian i Mateusz postarają się na nie odpowiedzieć podczas spotkania.

Participants (1):

Profile of employers

Similar events