Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

70. Czwartek Social Media w Warszawie

Event:
70. Czwartek Social Media w Warszawie
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
09.03.2017 (thursday)
Time:
19:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Resort
Address:
ul. Bielańska 1
Description:
Kolejne spotkanie już w marcu! Tym razem w Resorcie!

Kto wystąpi?
  • Anna Mazgal - zajmuje się zmianą jaką wprowadzają nowe technologie w praktykach użytkowników, oraz instytucji. Dyrektorka ds. strategii i rozwoju Centrum Cyfrowego, przewodnicząca COMMUNIA International Association for Public Domain. Była doradczynią Komisarz UE Neelie Kroes ds. agendy cyfrowej. W wolnych chwilach ćwiczy jogę i gra na perkusji.
tt: @a2na
Linkedin: www.linkedin.com/in/annamazgal

blog: annamazgal.blogspot.com

Tytuł wystąpienia: Czy internet zabije memy? Przyszłość kultury kreowanej przez użytkowników.

O czym będzie:
  • Czym jest kulturalny mainstream?
  • Jak internet zmienił twórczość?
  • Jak tradycyjne systemy wytwarzania treści radzą sobie z internetem?
  • Czy możliwe, że memy i mashupy staną się nielegalne? (uwaga, spoiler: tak i musimy coś z tym zrobić)

  • Kamil Porembiński - architekt systemowy, właściciel thecamels.org
 Lubi tematykę security. Obecnie właściciel firmy http://thecamels.org/, zajmującej się projektowaniem systemów o wysokiej dostępności. Zajmuje się skalowaniem dużych aplikacji internetowych, wspieraniem startupów w kwestiach serwerowych. Po godzinach zajmuje się żeglowaniem po morzach, lataniem, fotografią i podróżami. Prowadzi bloga viaxe.pl/

Temat wystąpienia: Jak odszukać adres dziewczyny, która do sieci wrzuciła zdjęcie biustu?

Nieco więcej o tym temacie: Social Media i marketing są bardzo mocno ze sobą związane. Czy wiesz jakie dane udostępniasz w sieciach społecznościowych i jak mogą one zostać wykorzystane przeciwko Tobie? Pokażę Wam jak ukraść samochód za pomocą zdjęcia z Instagrama oraz jak odszukać adres dziewczyny kiedy mamy zdjęcie tylko jej dekoltu.

  • Michał Maciejewski - Strategy Director w Pitted Cherries
Michał o sobie mówi tak: Jestem dyrektorem strategicznym w agencji Pitted Cherries, specjalizującej się w niestandardowych
kampaniach online. Tworzymy kreatywne, nieszablonowe kampanie, które angażują odbiorców i przekładają się na wizerunek marki. Prowadzimy kampanie dla takich marek jak: Bakal, De Agostini, Intenson, Morliny, Philips, Vistula.

Na co dzień jestem związany z nowymi mediami, influencerami oraz trendami w marketingu. We wszystkich kampaniach jakie realizujemy naszym podstawowym pytaniem jest: jak zaangażować odbiorcę? jak sprawić by to co tworzymy było chętnie udostępniane i publikowane przez innych?

Jestem wykładowcą w Akademii Społecznej, temat: projektowanie w marketingu. Ponadto występuję na konferencjach organizowanych przez: Polish Business Club, Jungle Web, Akademię Menedżera Sprzedaży. W przeszłości byłem członkiem międzynarodowego stowarzyszenia profesjonalnych mówców Toastmasters. Pisałem artykuły dla: Forbes, Inn Poland czy Marketing w Praktyce.

Temat: Tajemnica wirusowego contentu, czyli jak tworzyć angażujące treści.

  • żebro-lajki, rozdawnictwo i głupie konkursy,
  • - Selena Gomez pijąca Coca Colę na Instagramie,
  • - kakao DecoMorreno i bycie na czasie,
  • - niestandardy i Fiat 126p.

Profile of employers

Similar events