Cyfrowa Firma: Jak dzięki automatyzacji wykorzystać stronę internetową do pozyskiwania nowych szans sprzedażowych
Z webinaru dowiesz się:
- jakie szanse dają platformy marketing automation i jakie dane o Kliencie możesz dzięki nim pozyskać,
- jak pozyskiwać leady za pośrednictwem pop-upów,
- jak interferjs konwersacyjny przyspiesza finalizację sprzedaży, czyli dlaczego warto mieć LiveChat na stronie,
- jak automatyczna komunikacja e-mail i SMS z wykorzystaniem danych z systemu CRM oszczędza Twój czas i pozwala na mierzenie efektów.
Istnieje wiele sposobów na optymalizację sposobów sprzedaży. Jednym z nich jest automatyzacja, która tworzy wartość dodaną poprzez ograniczenie pracy ręcznej, a tym samym oszczędzanie czasu. Jak wynika z raportu firmy Forrester, może pomóc zaoszczędzić 90% kosztów. Czy wyższa wydajność i niższe koszty to wystarczające powody, aby zainwestować w automatyzację procesów sprzedaży? Jak wybrać odpowiednią automatyzację dla swojej firmy?
Istnieją liczne możliwości i o nich podczas kolejnej Cyfrowej Firmy opowie ekspert w dziedzinie automatyzacji Mike Korba z User.com.