Komunikacja z klientem w zmienionej rzeczywistości
Podczas szkolenia zajmiemy się marketingową stroną funkcjonowania biznesu - przede wszystkim sposobami komunikowania wartości stojących za Twoim biznesem.
Dowiesz się, jak zbudować unikalną propozycję sprzedaży (USP) oraz zaplanować działania marketingowe tak, aby zaistnieć w świadomości swoich klientów, partnerów i potencjalnych pracowników.
Tematyka szkolenia uwzględnia również zagadnienia związane z obecną sytuacją gospodarczą wywołaną przez COVID-19.
Szkolenie poprowadzą dla Was:
Patryk Adamczyk - współzałożyciel i dyrektor zarządzający Be About | Hybrid Agency, agencji hybrydowej działającej w obszarze employer brandingu.
Gość Specjalny - Kinga Hajducka - Education and Merchant Development Lider w Allegro. Odpowiada za program edukacji online największej platformy handlowej w Polsce. Jest autorką programów ambasadorskich dla Le Petit Marseillas, O.B., L'Oréal Paris, które skupiły kilkanaście tysięcy ambasadorów.
Poznaj naszego trenera! Wejdź na: bit.ly/PAdamczyk
Musicie z nami być Wydarzenie jest bezpłatne, ale obowiązują zapisy. Zgłoś swój udział https://rozwijamy.edu.pl/szkolenia-i-konsultacje-4-prp...
Dlaczego warto uczestniczyć
- Dowiesz się, jak opisywać, komunikować i promować biznes wśród klientów i partnerów biznesowych
- Skorzystasz z podpowiedzi, jak opracować i wykorzystywać mocne strony produktu w komunikacji z rynkiem.
- Zapoznasz się z ciekawymi praktykami wykorzystywania USP produktów i usług.
---------------------------------------------------------
To szkolenie w ramach #ProgramRozwojuPrzedsiebiorczości, które jest realizowane przez Fundację Think! i #CitiFoundation we współpracy merytorycznej z Fundacją Citi Handlowy im. L. Kronenberga. W kolejnych tygodniach czekają na Ciebie: bit.ly/SzkoleniaPRP
17.10 - Skuteczny plan na biznes wobec kryzysu
24.10 - Planowanie budżetu w warunkach niepewności
14.11 - Sprzedaż w czasach pandemii
21.11 - Digital marketing firmy
28.11 - Zorganizuj się na nowo w zmianie