Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

310: Wizytówka Google jako narzędzie do promocji firmy – Seweryn Pietrucha

16.03.2020
01:23
Polski

Czy wiesz, że dobrze skonfigurowana wizytówka Google może zwiększyć liczbę połączeń z twoim sklepem czy salonem nawet o 520%? Usługa Google Moja Firma to dziś absolutny must-have biznesu działającego lokalnie. Dowiedz się, jak założyć wizytówkę Google, jak reagować na negatywne opinie klientów i na jakie elementy zwrócić uwagę, żeby stać się najbardziej rozpoznawalną marką w okolicy.


Gościem 310. odcinka MWF jest Seweryn Pietrucha, który na wizytówkach i Mapach Google zna się jak mało kto.


5:48 Dlaczego Seweryn postanowił zainteresować się tematem wizytówek Google?

11:12 Co to jest wizytówka Google i jak ją założyć?

20:44 Czy można założyć wizytówkę Google dla działalności internetowej?

25:53 Jakie informacje warto zamieścić w wizytówce Google?

42:58 W jaki sposób zachęcić klientów do wystawiania pozytywnych opinii na temat firmy?

50:34 Jak postępować w przypadku negatywnych opinii od użytkowników?

1:00:06 Jak efektywnie wykorzystać funkcję wpisów w wizytówce Google?

1:04:06 Jakie informacje są zawarte w statystykach Profilu Firmy w Google Moja Firma?

1:10:45 O czym jeszcze należy pamiętać, zakładając wizytówkę Google?

1:14:48 W jaki sposób osiągnąć najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania?


Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/wykorzystanie-wizytowki-google-w-biznesie/


3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu:

- Zakładając wizytówkę Google, musisz zadbać o to, aby dane twojej firmy były prawdziwe i na bieżąco aktualizowane. Nie ma nic gorszego niż telefon, którego nikt nigdy nie odbiera, albo niezgodne z rzeczywistością godziny otwarcia.

- Staraj się jak najszybciej reagować na wszystkie komentarze. Nawet negatywne opinie można czasem przekuć na swoją korzyść.

- Korzystaj ze statystyk. Wizytówka Google może być bardzo przydatnym narzędziem w badaniu rynku i rozpoznawaniu potrzeb klienta.


Przydatne linki:

Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński „Poradnik design thinking” https://onepress.pl/view/54826/dethpp.htm

Blog Seweryna Pierwszy Na Mapie https://www.pierwszynamapie.pl

Usługa Yext https://www.yext.com

Firma Whitespark https://whitespark.ca/data-aggregator-service/

Wizytówka Hotelu Novotel w Łodzi https://goo.gl/maps/KmfEUaTtZY9CBZ6eA

Strona do zarządzania kontem Google https://myaccount.google.com


Posłuchaj też tych odcinków:

171: Lokalna firma na FB https://malawielkafirma.pl/jak-promowac-lokalna-firme/

256: Przyciąganie klientów do sklepu https://malawielkafirma.pl/przyciaganie-klientow-do-sklepu/

277: Negatywne opinie klientów https://malawielkafirma.pl/negatywne-opinie-klientow/

Podobne podcasty