Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

319: Jak uczyć sztuki przez internet – Karol Krukowski

18.05.2020
01:04
Polski

Kursy online zdobywają coraz większą popularność. Zwykle uczymy się z nich praktycznych rzeczy: programowania, obsługi Excela albo nagrywania podcastów. Niektórzy jednak stawiają na coś nieco bardziej nietypowego, starając się przenieść w świat internetu to, co pozornie do niego nie pasuje.


Gościem 319. odcinka MWF jest Karol Krukowski, który odtworzył w kursie online atmosferę pracowni artystycznej, a przez internet uczy… sztuki. Dowiedz się, jak to zrobił!


6:11 Czym działalność Karola wyróżnia się na tle konkurencji?

13:47 W jaki sposób Karol budował swoją społeczność w internecie?

18:26 Czy Karol napotkał jakieś przeszkody na drodze do realizacji celu?

20:46 Które elementy swojego życia Karol upublicznia, a które zachowuje dla siebie?

23:06 Dlaczego Karol wybrał YouTube jako podstawowe narzędzie komunikacji z odbiorcami?

26:27 W którym momencie Karol zdecydował się uruchomić sprzedaż?

30:53 W jaki sposób można zweryfikować skuteczność kursu Karola?

33:47 Jaką formułę ma Szkoła Karola i jak w praktyce wyglądają zajęcia?

43:56 Które doświadczenia z pracy nauczyciela przydały się Karolowi, a czego musiał się nauczyć?

48:06 Jak Karol radzi sobie z trudnościami technicznymi, np. opóźnieniem w czasie live’a?

50:45 Z jakich narzędzi Karol korzysta, żeby usprawnić sobie pracę?

54:00 Jak Karol ocenia skuteczność social mediów w procesie pozyskiwania klientów?

56:54 Jak wypadają obecne zarobki Karola w porównaniu do tego, ile zarabiał jako nauczyciel akademicki?


Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/jak-uczyc-sztuki-przez-internet/


3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:

- Zapomnij na chwilę o słupkach. Przez miesiąc nie zaglądaj do statystyk Facebooka i Instagrama, nie myśl, co podoba się algorytmom. Spróbuj publikować szczere posty wyrażające ciebie i twoją markę i zobacz, jak reaguje twoja społeczność.

- Testuj nowe narzędzia i rozwiązania. Jeśli coś nie działa tak, jak powinno, prawdopodobnie jest na rynku coś, co działa lepiej.

- Dobrze zaplanuj sprzedaż. Nie zakładaj, że zainteresowanie będzie znikome, bo jeśli masz zaangażowanych odbiorców, mogą kupić od ciebie więcej, niż ci się wydaje. Jeżeli się na to nie przygotujesz, możesz paść ofiarą klęski urodzaju. Warto określić górny limit klientów, żeby być w stanie poświęcić im wystarczająco dużo uwagi.


Przydatne linki:

Janina Bąk „Statystycznie rzecz biorąc” https://www.statystycznie.com

Kanał na YouTubie Karol o fotografii https://www.youtube.com/channel/UC9hER92vk7isUIH01Obms2w

Fanpage Karola na Facebooku – Karol o fotografii https://www.facebook.com/karolofotografii/

Profil Karola na Instagramie – Karol o fotografii https://www.instagram.com/karol_o_fotografii/

Aplikacja do wideokonferencji Zoom https://zoom.us

Bezpłatna usługa internetowa dla szkół Google Classroom https://classroom.google.com/

System organizacji wydarzeń Konfeo https://www.konfeo.com/pl/

Program do faktur online Fakturownia https://malawielkafirma.pl/fakturownia


Posłuchaj też tych odcinków:

237: Artysta w biznesie https://malawielkafirma.pl/artysta-w-biznesie/

147: Zarabiaj na kursach online https://malawielkafirma.pl/kursy-online/

174: Tworzenie skutecznych kursów online https://malawielkafirma.pl/kursy-online-2/

Podobne podcasty