en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

323: Od content marketingu do sprzedaży – Paweł Tkaczyk

15.06.2020
00:37
Polski

Content marketing to jeden z najlepszych sposobów na promocję wielu produktów czy usług. Dzięki udostępnianiu za darmo wiedzy, możemy umacniać swoją pozycję eksperta i zdobywać zaufanie przyszłych klientów. Skąd jednak wiadomo, że osoby, które korzystają z tego, co dostają od nas gratis, będą chciały nam w końcu za coś zapłacić?


Posłuchaj 323. odcinka MWF, którego gościem jest Paweł Tkaczyk, i dowiedz się, jak robić content marketing, żeby ludzie nie tylko cię poznali, ale także chcieli od ciebie kupować.


1:55 W jakich branżach content marketing sprawdza się lepiej, a w jakich gorzej?

3:26 Skąd brać inspiracje do tworzenia treści w ramach content marketingu?

11:12 Jakie narzędzia Paweł najchętniej wykorzystuje w content marketingu?

15:48 Jak przełamać wstyd i opory przed publikowaniem treści w internecie?

18:30 Co zrobić, jeśli brakuje nam umiejętności w tworzeniu treści?

21:15 Co zrobić, gdy nie potrafimy się odnaleźć w środowisku, w którym jest nasza grupa docelowa?

24:42 Jak rozgraniczyć wiedzę darmową od tej, którą chcemy sprzedawać?

28:48 Jak sprzedawać wiedzę, którą wcześniej udostępnialiśmy za darmo?

32:53 Jakie błędy popełniamy najczęściej, próbując robić content marketing?


Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/od-content-marketingu-do-sprzedazy/


3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:

- Jeżeli masz problem ze znalezieniem tematu, który mógłby zainteresować twoją grupę docelową, poszukaj inspiracji w mikromomentach.

- Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć tworzenie treści, to znajdź partnera, który będzie zadawał ci pytania. Wówczas treść powstanie sama.

- Nie dziel wiedzy na taką, którą możesz rozdawać za darmo, oraz taką, którą możesz sprzedawać. Możesz się śmiało dzielić całą wiedzą, a zarabiać na tym, że wybierasz ze wszystkich swoich zasobów tylko fragmenty przydatne dla konkretnej grupy docelowej.


Przydatne linki:

Donald Miller „Marketing Made Simple” https://amzn.to/3dNjy5p

Blog Pawła paweltkaczyk.com https://paweltkaczyk.com

Program do tworzenia grafik Canva https://www.canva.com

Narzędzie do planowania postów w social mediach Loomly https://www.loomly.com/

Program graficzny Affinity Photo https://affinity.serif.com/en-gb/photo/

Aplikacja do transkrypcji BEEY https://www.beey.io/

Aplikacja do nagrywania rozmów wideo Ecamm Live https://www.ecamm.com/mac/ecammlive/

Edytor tekstu Ulysses https://ulysses.app


Dodatkowe materiały do pobrania: https://malawielkafirma.pl/rejestracja/


Posłuchaj też tych odcinków:

272: Jak zdobyć zaufanie klientów https://malawielkafirma.pl/jak-zdobyc-zaufanie-klientow/

292: Upraszczanie komunikacji z klientami https://malawielkafirma.pl/upraszczanie-komunikacji/

199: Storytelling w praktyce https://malawielkafirma.pl/storytelling-w-malej-firmie/

Podobne podcasty