Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy szkoleń
To szkolenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące szkolenia

Marketing IT: szkolenie z generowania leadów

digitalkod-consulting-marketing-it-szkolenie-z-generowania-leadow-pazdziernik-2018
Nazwa:
Marketing IT: szkolenie z generowania leadów
Kategoria:
e-marketing_szkolenie
Poziom:
Typ:
Szkolenia eksperckie
Data:
04.10.2018 - 05.10.2018
Tryb:
Dzienne
Język:
polski
Liczba godzin:
16 godz.
Wstęp:
płatny
Miasto:
Strona www:
Trenerzy:
Opis:


Choć polscy programiści są w czołówce rankingów, a wiele spośród rodzimych software house-ów i firm IT odnosi spektakularne sukcesy na międzynarodowych rynkach, dobry zespół i technologia to za mało. Pozyskiwanie nowych klientów oraz ich utrzymywanie to kluczowy element, żeby firma zwiększała zyski i szybciej się rozwijała, na dowolnym rynku.

 

Generowanie wartościowych leadów marketingowych to proces, którego celem jest wsparcie działań sprzedażowych. Udana współpraca obu zespołów oraz dobrze zaplanowane i wdrożone procesy generowania leadów, pozwalają skrócić czas pozyskania nowych klientów biznesowych i zoptymalizować koszty działań.

 

Szkolenie stworzone zostało z myślą o specyfice marketingu na rynku B2B i przeznaczone jest tylko dla firm IT. Co to oznacza? Tylko marketerzy czy przedsiębiorcy z software house-ów i firm high-tech mogą wziąć w nim udział. Przykłady omawiane w trakcie warsztatów dotyczą właśnie tej branży. Dwa intensywne dni w trakcie, które łączą strategię, taktyki i narzędzia, dzięki którym zwiększysz skuteczność już prowadzonych działań i poznasz nowe możliwości optymalizacji procesów generowania leadów.

 

W trakcie szkolenia dowiesz się m.in.:

 

  • Co to jest lead i jakie są ich rodzaje?
  • Jak stworzyć profile buyer person i skąd czerpać dane?
  • Jak wygląda proces zakupowy i decyzyjny w przypadku klientów biznesowych oraz jak te informacje wykorzystać w planowaniu własnych działań?
  • Jakie są etapy pozyskiwania leadów sprzedażowych w B2B?
  • Jak zbudować bazę wartościowych kontaktów i zadbać o jej higienę?
  • Jak zaplanować i wdrożyć strategię pozyskiwania leadów?
  • Jak efektywnie wykorzystywać stronę internetową w procesie lead generation.
  • Czemu służy kwalifikacji leadów?
  • Jak zdefiniować wartościowe kryteria scoring?
  • W jaki sposób planować działania lead nurturingowe?
  • Jaką rolę odgrywa marketing automation w procesie generowania leadów?
  • Jak zbudować współpracę między marketingiem a sprzedażą?
  • Jak zwiększyć nie tylko ilość, ale przede wszystkim jakość generowanych leadów?

 

 

Szkolenie składa się z dwóch części - strategicznej oraz narzędziowej. Taka formuła ma zapewnić Tobie solidne podstawy teoretyczne, dzięki którym zrozumiesz jak działać w przyszłości oraz zyskasz samodzielność i umiejętności wykorzystywania wybranych narzędzi. Warsztat odbywa się w małych grupach max. 7 osób, aby zapewnić, jak największą wartość i interakcje z prowadzącym oraz innymi uczestnikami. W trakcie szkolenia zapewniony jest catering i przerwy kawowe, dla lepszego skupienia i szybszej regeneracji. Pracujemy na przykładach i case-ach uczestników. Wymagane są komputery.


Sprawdź agendę i szczegółowe informacje: https://goo.gl/9WQJ8e


Jeśli potrzebujesz wsparcia w dowolnym innym obszarze marketingu IT, również chętnie pomożemy.


--

Organizator:

DIGITALKOD CONSULTING




 




Rejestracja i dodatkowe informacje: https://goo.gl/9WQJ8e