Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
<< Go to training list
To szkolenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące szkolenia

User Experience i Service design dla analityków biznesowych i managerów

gigacon-user-experience-i-service-design-dla-analitykow-biznesowych-i-managerow-grudzien-2018
Nazwa:
User Experience i Service design dla analityków biznesowych i managerów
Category:
Design / UX
Level:
Type:
Expert training courses
Date:
10.12.2018 - 11.12.2018
Mode:
Full-time
Language:
Polish
Number of hors:
16 godz.
Price:
paid
City:
Address:
Aleja Solidarności
Cena:
1700 zł - 1790 zł RABAT 10% przy zapisie / kontakcie przez Crossweb
kontakt i zapisy:
Skorzystaj z formularza i zgarnij rabat 10% na ten kurs

Użyj formularza aby:
  • dopytać o szczegóły szkolenia
  • zarejestrować się na to szkolenie
Zgłoszenie prześlemy bezpośrednio do organizatora, który skontaktuje się z Tobą aby odpowiedzieć na wszelkie pytania lub dokończyć proces rejestracji.
Description:

Szkolenie pozwala poszerzyć warsztat i wiedzę osób pracujących w projektach IT o techniki i narzędzia z dziedziny User Experience i Service Design usprawniające pracę oraz podwyższające jakość i użyteczność projektowanych rozwiązań.

Szkolenie prezentuje nowatorskie podejście do pracy nad projektem produktu i usługi cyfrowej łącząc proces i techniki z dziedziny analizy biznesowej oraz User Experience i Service Design


Dlaczego warto?

• Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w projektowaniu aplikacji produktów i usług oraz usprawnianiu procesów biznesowych z doświadczeniem jako manager, Product Owner, analityk biznesowy oraz User Experience designer, a także trener i wykładowca.

• Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.

• Całe szkolenie oparte na pracy nad konkretnymi realnymi przykładami i omawianiem case study.

• Dzięki ciekawej formie zajęć zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić nawet najtrudniejsze zagadnienia.


Szkolenie skierowane jest do:

• analityków biznesowych, analityków systemowych, testerów

• osób zajmujących się analizą i doskonaleniem procesów

• Product Ownerów i managerów projektów

• Wszystkich chcących poznać holistyczne podejście do projektowania, i udoskonalania aplikacji i produktów cyfrowych

• osób z doświadczeniem ale chcących uporządkować swoją wiedzę


Podczas szkolenia uczestnicy:

• Dowiedzą się jak wykorzystać UX by usprawnić swoją pracę i wytwarzać lepsze, bardziej intuicyjne i użyteczne produkty

• Poznają techniki i narzędzia UX wspomagające pracę nad projektem aplikacji

• Nauczą się projektować zaawansowane prototypy aplikacji

• Poznają techniki wykorzystania prototypów do testowania scenariuszy przypadków użycia i modelu procesu biznesowego

• Nauczą się jak tworzyć lepszą dokumentację projektu

• Przećwiczą technikę projektowania rozwiązania łącząc modelowanie procesu np w BPMN, diagramy w UML z prototypami i wiedzą UX


Czas i forma szkolenia

• 2 dni szkoleniowe

• 40% wykład / 60 % ćwiczenia i case study

Uczestnikom zapewniamy:

• materiały szkoleniowe

• certyfikat

• przerwy kawowe

• przerwy obiadowe


Program

1 dzień

09:00-11:00 Podstawowe pojęcia i wiedza z UX i Service Design

11:00-11:15 Przerwa

11:15-12:30 Techniki UX wykorzystywane podczas etapu wydobywania wymagań i badania oczekiwań użytkowników

12:30-13:30 Lunch

13:30-15:15 Jak połączyć proces projektowania User Experience z procesem analizy biznesowej

15:15-15:30 Przerwa

15:30-17:00 Analiza procesu biznesowego, jego modelowanie i doskonalenie – od BPMN do Service Design

2 dzień

09:00-10:30 Technika prototypowania interfejsów aplikacji, zasady RWD i dobre praktyki projektowe

10:30-10:45 Przerwa

10:45-12:30 Projektowanie zaawansowanych prototypów aplikacji

12:30-13:30 Lunch

13:30-15:15 Testowanie projektu aplikacji od procesu, przez przypadki użycia po prototypu

15:15-15:30 Przerwa

15:30-17:00 Techniki dokumentowania i wykorzystania popularnych narzędzi


Koszt szkolenia

Cena regularna: 2500 PLN/os. + 23% VAT

Obowiązuje 10% przy rejestracji do 10 marca


Trener

Swoje 16 letnie doświadczenie zdobywał jako specjalista oraz menedżer średniego i wyższego szczebla. Pomagał polskim i skandynawskim firmom w tworzeniu nowych produktów oraz poszukiwaniu nowych rynków zbytu w Europie i Australii. Doradzał także, jak udoskonalać procesy biznesowe w organizacji związane ze sprzedażą, produkcją i dystrybucją.

Jako Product Owner, Analityk Biznesowy i projektant User Experience rozwijał aplikacje dla gabinetów lekarskich, pracowni kardioangiologii inwazyjnej, systemy elektronicznego obiegu dokumentów oraz aplikacje wspomagające nauczanie języków obcych.

Trener i wykładowca wykorzystujący doświadczenie biznesowe oraz wiedzę z psychologii motywacji i zarządzania skupiając się na potrzebach użytkownika oraz każdego z członków zespołu wytwórczego. Zajmuje się także analizą biznesową, zarządzaniem procesami oraz tematyką metod zbierania wymagań, prototypowania, projektowania i prowadzenia badań User Exeperience, by tworzyć łatwiejsze w obsłudze rozwiązania spełniające oczekiwania użytkowników, jednocześnie osiągając założone cele biznesowe.

Opiekun merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej z User Experience – projektowania aplikacji, produktów i usług.


Kontakt

Marlena Zaręba

Tel. komórkowy: 600-811-803

e-mail: [email protected]


Rejestracja i dodatkowe infomracje: http://gigacon.org/event/user-experience-i-service-design-dla-analitykow-biznesowych-i-managerow/