Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

#15MoM – Merytorycznie o Marketingu

Wydarzenie:
#15MoM - Merytorycznie o Marketingu
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Data:
11.10.2016 (wtorek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Business Link Lublin
Adres:
Lipowa 4a
Opis:
MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
  • Zdrowy rozsądek w marketingu małej firmy i startupu, czyli o myśleniu marketingowym słów kilka.
Jacek LIPSKI – Marketingowiec z 12-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych oraz prowadzeniu działań marketingowych dla mikro i małych firm oraz startupów. Od grudnia 2015 r. pracuje jako niezależny konsultant oraz szkoleniowiec marketingowy. Doświadczenie zdobywał w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art jako Key Account & Social Manager, warszawskiej centrali pośrednika finansowego Żagiel S.A. jako specjalista ds. komunikacji marketingowej i wewnętrznej oraz gliwickim zespole komunikacji wewnętrznej szwedzkiego koncernu energetycznego Vattenfall Distribution Poland. Ponadto jest mentorem w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Lublinie, współautorem e-booka „Lubelskie Startupy 2015”. Po godzinach bloguje o marketingu na www.jaceklipski.pl, kończy książkę o marketingu małych firm i startupów, pochłania kilogramy literatury specjalistycznej i amatorsko gra w koszykówkę.
QUO VADIS SOCIAL MEDIA
  • jak powinna wyglądać komunikacja w internecie?
  • lajk, zasięg, a może konwersja?
  • zespół marketerów czy agencja?
Maksymilian MURAWSKI – Maksymilian Murawski, absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu, kierunek Komunikacja Społeczna. Ostatnie 10 lat pracy zawodowej spędził w dwóch ośrodkach targowych w kraju. Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Expo Mazury. Początkowo odpowiedzialny za relacje z klientami w pierwszej instytucji, później odpowiedzialny za rozwój projektów i działań marketingowo – PR. Interesuję się zagadnieniami: marki, identyfikacji wizualnej, social media, a przede wszystkim komunikacją.

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia