en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy wydarzeń

Akademia Marketingu: Jak kompleksowo zbadać i ocenić efektywność działań content marketingowych online

Wydarzenie:
efektywność działań content marketingowych online
Typ wydarzenia:
Webinarium
Kategoria:
Tematyka:
Data:
01.12.2020 (wtorek) - 02.12.2020 (środa)
Godzina:
10:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Rejestracja:
Strona www:
Facebook:
Prelegenci:
Opis:

W świecie data driven, w którym podejmuje się decyzje biznesowe w oparciu o dane - również i content marketing musi się poddać badaniu skuteczności i udowodnić swoją efektywność. Jak zapanować nad chaosem spowodowanym różnorodnością formatów i wielością kanałów on-line oraz jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video oraz, co jest ważne w ocenie skuteczności działań content marketingowych wytłumaczy Tomasz Wileński CEO w iSlay, firmie badawczej zajmującej się analityką treści pod kątem sprzedaży.


Z webinaru dowiesz się:

  • na co zwrócić uwagę oceniając efektywność inwestycji w content marketing,
  • jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video,
  • zasady i standardy pomiaru content marketingu,
  • newralgiczne kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę mierząc content.
Widzisz błąd w wydarzeniu? Wydarzenie jest nieaktualne? Poinformuj nas o tym! >>

Podobne wydarzenia