en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy wydarzeń

Akademia Marketingu: Skuteczny brief dla agencji – od czego zacząć?

Opis:

Każda kampania marketingowa rozpoczyna się etapem poznawania potrzeb i wyznaczania konkretnych celów. To właśnie od dobrze opracowanego briefu w dużej mierze zależy ostateczny jej przebieg i efektywność. Umiejętne przekazanie agencji najważniejszych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty, jest kluczowe dla powodzenia całego projektu.

Jak powinien wyglądać wzorowy brief? Dlaczego warto zainwestować więcej czasu na precyzyjne określenie wszystkich wartości? Jak uniknąć najczęstszych błędów na początku, aby brief stał się podstawą do stworzenia dobrej kampanii?


M.in. o tym porozmawiamy z Łukaszem Matyńskim, Head of Client Service & Partner w Media Choice.

Widzisz błąd w wydarzeniu? Wydarzenie jest nieaktualne? Poinformuj nas o tym! >>

Podobne wydarzenia