Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Analiza zachowań użytkowników online

Wydarzenie:
Analiza zachowań użytkowników online
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
28.02.2018 (środa)
Godzina:
10:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Strefa Startup Gdynia
Adres:
Gdynia, aleja Zwycięstwa 96/98
Opis:

Analizowanie zachowań użytkowników online – dlaczego liczby to nie wszystko?


Analityka webowa ma się coraz lepiej, Google Analytics jest dziś obowiązkowym narzędziem dla każdego zespołu produktowego. W raportach GA widzimy liczby i statystyki, a co jeśli chcemy zapytać dlaczego tak jest? Skąd biorą się te liczby? Odpowiedzią jest obserwacja zachowań użytkowników.


Obserwowanie zachowań użytkowników, to nie tylko nagrania ruchów myszką i ładne heatmapy, które dobrze wyglądają w raportach. To sposób na poznanie naturalnych interakcji użytkownika z naszym produktem/usługą. To możliwość stworzenia rozwiązań dopasowanych dokładnie do Twoich użytkowników. To opcja na optymalizację konwersji bez zapożyczania „powszechnie stosowanych” rozwiązań, czy słuchania intuicji. To odpowiedź na pytanie gdzie i dlaczego ludzie uciekają z Twojej strony, czy ścieżki zakupowej.


Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy są zaangażowani w tworzenie produktu: product ownerzy, managerowie czy też analitycy, którzy dotychczas korzystali tylko/głównie z Google Analytics. Szczególnie zapraszamy właścicieli biznesów, którzy chcą analizować zachowania użytkowników i lepiej rozumieć ich potrzeby, UX designerów, którzy chcą się podciągnąć w badaniach/analityce oraz marketingowców, którzy szukają wsparcia dla optymalizacji konwersji.


Czego się dowiesz?

Podczas warsztatów dowiesz się, jak efektywnie korzystać z narzędzi do obserwowania zachowań użytkowników online, jak wyciągać wartościowe wnioski i jak łączyć różne źródła danych, żeby uzyskać pełny obraz zachowań Twoich użytkowników i finalnie zwiększyć sprzedaż. Zobaczysz jak ważny jest szeroki kontekst użytkownika i jak osobista perspektywa potrafi wpływać na pozornie obiektywne dane. W trakcie warsztatów uzyskasz odpowiedzi na pytania:

  • dlaczego liczby to nie wszystko,
  • jak łączyć dane z różnych źródeł aby uzyskać wartościowe insighty,
  • jak empatyzować z użytkownikami online,
  • jak obserwowanie zachowań użytkowników wpływa na biznes,
  • jak podejść do analizowania i interpretowania danych jakościowych dostępnych online,
  • jak usprawnić UX / optymalizować konwersję na stronie za pomocą obserwacji zachowań użytkowników,
  • jak analizować prowadzone kampanie, nie tylko ilościowo.


Kiedy: 28 lutego 2018 r., godz. 10:00 – 16:00

Gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Bud. III, Galeria Centrum Designu Gdynia

Wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja.


Uczestnicy (1):

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia