Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

CRASH warsztaty - Podstawy Facebook ADS

Wydarzenie:
CRASH warsztaty - Podstawy Facebook ADS
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Kategoria:
Tematyka:
Data:
19.03.2018 (poniedziałek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Sala PLATONA
Adres:
ul. Św. Filipa 23
Opis:

Liczba miejsc na warsztatach jest ograniczona – tylko 30!


Podstawy Facebook ADS – warsztat praktyczny


Warsztaty z Facebook ADS, to warsztaty dla każdego, kto zaczyna swoją przygodę z reklamami. Opowiemy o zaletach korzystania z business managera, stworzymy pierwsze reklamy, dobierzemy odpowiednie grupy docelowe, a następnie nauczymy się w podstawowym zakresie optymalizować stworzone przez nas kampanie. Wszystko na przykładach z życia.

Nie tylko na komputerze – również na kartce! Sukces w stworzeniu dobrej reklamy, to jej skuteczne zaplanowanie. :)


MIEJSCE: Sala PLATONA

Sala znajduje się na parterze, I i II piętrze kamienicy przy św. Filipa 23. W budynku nie ma windy.


SZCZEGÓŁY

Dla każdego przygotujemy notatnik oraz coś do pisania.

Podczas warsztatów będzie przerwa kawowa: będą na Was czekały ciepłe napoje i ciacha.

Koniecznie zabierzcie ze sobą komputer!

Twój udział w warsztatach poświadczy certyfikat Crash Mondays.


Warsztaty są płatne – 30,75zł


OSOBY PROWADZĄCA


Anna Ledwoń-Blacha – Fascynatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego. Dyrektor kreatywny w agencji More Bananas. Założycielka i organizatorka spotkań CRASH Mondays. Autorka licznych artykułów, prelegentka, blogerka. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Współpracowała z takimi markami jak: eurobank, Pandora, Capgemini, Id’eau, Taiwangun, szopi.pl czy Venezia / Unisono. Uważa, że szczerość i pozytywne podejście oraz twarde dane, to podstawa każdych działań marketingowych.

Prywatnie: fanka black metalu uzewnętrzniająca się na badmusickills.pl, miłośniczka gier planszowych, właścicielka dwóch szalonych Jack Russellów. Gdyby nie została specjalistą ds. marketingu, byłaby wedding planerem albo otworzyła kwiaciarnię. Największa pasja: odkrywanie nowych rzeczy!



Profile pracodawców

Podobne wydarzenia