en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy wydarzeń

E-szkolenie Akademia Marketingu: Jak prowadzić duże portale

Wydarzenie:
Jak prowadzić duże portale
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Kategoria:
Tematyka:
Data:
03.12.2020 (czwartek) - 04.12.2020 (piątek)
Godzina:
10:00
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Rejestracja:
Strona www:
Facebook:
Opis:

Marzysz o dużym serwisie, w którym Twoi potencjalni klienci będą mogli zapoznać się z owocami długoletnich działań content marketingowych marki? Teksty, infografiki, e-booki, video, webinary, podcasty – poukładanie tego w jedną strategię i rozłożenie w czasie spędza Ci sen z powiek oraz paraliżuje, gdy tylko pomyślisz o rozliczaniu efektów? W takim razie ten e-szkolenie jest dla Ciebie! Dowiedz się, jak zacząć budować hub contentowy, a potem rozbudowywać go bez zbędnego wysiłku. I to wszystko od praktyków, co z niejednego serwisu chleb jedli ;)


Harmonogram


1.   Dlaczego swój portal musisz potraktować jak klasyczną redakcję tygodnika i co to oznacza?


W tej części zastanowimy się nad tym:


·       Jak dobrać skład redakcyjny i kogo w nim nie może zabraknąć

·       Czy na pewno szef musi być redaktorem naczelnym 

·       Jak podchodzić do newsów 

·       Po co komu szczotki



2.   Jak skutecznie organizować pracę przy dużym portalu?


Duży portal to dużo pracy. Możesz ją jednak dobrze zorganizować i tak zaplanować działania, by wszystko było dopięte na ostatni guzik. Jak to zrobić?


·       Kalendarz publikacji (planowanie treści)

·       Kalendarz świąt i okazji

·       Lista opublikowanych tematów (unikanie powtarzania treści)

·       Kalendarz sezonowości


3.   Jak nie powtarzać treści i zgrabnie łączyć SEO z contentem?


Dobór treści w dużym portalu może sprawiać problemy. Zazwyczaj duży portal = dużo treści. Jak ogrywać te same tematy (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Halloween) co roku, by się nie powtarzać i zaciekawić odbiorców? W tej części dowiesz się:


·       Jak myśleć szeroko o portalu w zakresie roku kalendarzowego, a następnie podzielić działania kwartalnie

·       Jak rozpisać każdy kwartał pod kątem najczęściej wyszukiwanych fraz w danej branży, świąt/okazji, nowych trendów i połączyć to w chwytliwe tematy

·       Jak szkolić i w końcu wykształcić umiejętność zgrabnego wplatania fraz do tekstu


4.   Wsparcie IT w pracy nad contenthubem


To niezwykły ważny element tworzenia serwisu, jak i codziennej pracy i stałego udoskonalania hubu contentowego. W tej części dowiesz się:


·       Jak dział IT może ułatwić pracę nad serwisem

·       System tagowania jako przykład idealnego mariażu IT i contentu


5.   Jak mądrze rozszerzać treści w serwisie o nowe formy?


Obecnie możemy dowolnie wybierać spośród dostępnych form treści. Jest ich naprawdę sporo, a z tej części dowiesz się:


·       Jakie formy treści są popularne na rynku

·       Jak dobrać formę do tematyki serwisu i jego grupy odbiorców

·       Przykłady – chatbot na inpirowanesmakiem.pl


6.   Narzędzia pomocne w prowadzeniu dużego serwisu


·       Z jakich narzędzi warto skorzystać, by ułatwić sobie prowadzenia hubu contentowego

·       Garść przydatnych tipów

Uczestnicy (1):
Widzisz błąd w wydarzeniu? Wydarzenie jest nieaktualne? Poinformuj nas o tym! >>

Podobne wydarzenia