Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

ECS'y i inne architektury silników gier

Wydarzenie:
ECS'y i inne architektury silników gier
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
04.03.2020 (środa)
Godzina:
18:35
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Wydział MIM Uniwersytetu Warszawskiego
Adres:
Banacha 2
Opis:

Zapraszamy na kolejny w tym roku Meetup C++


Abstrakt:

Gry komputerowe w ciągu ostatnich lat dokonały znacznego przeskoku w swojej złożoności, co wymagało ewolucji sposobu pisania ich kodu.

W odpowiedzi na nowe okoliczności silniki gier coraz częściej zastępują architektury oparte na dziedziczeniu tymi opartymi o agregację.

Na wykładzie omówione zostaną wady, jak i zalety najczęściej spotykanych architektur tego rodzaju, ze szczególnym uwzględnieniem Entity-Component-System (ECS), która w porównaniu do innych znacznie poprawia refaktoryzacje, zrównoleglenie i elastyczność kodu gry.


Bio:

Adam Szczepański, programista C++, który hobbystycznie jak i zawodowo zajmuje się pisaniem gier. Obecnie pracuje w Huuuge Games nad grami kasynowymi.


Jak zwykle spotykamy się w środę o 18:35, w sali 3180 wydziału MIMUW.





Profile pracodawców

Podobne wydarzenia