Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Internet Beta 2012

Event:
Internet Beta 2012
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
26.09.2012 (wednesday) - 28.09.2012 (friday)
Time:
10:00
Price:
Paid
City:
Description:
Internet beta to jedna z największych konferencji skupiająca całą branżę internetową.  Internet Beta corocznie odbywa się w Rzeszowie.  Najbliższa edycja odbędzie się  od 26 do 28 września 2012.         Lista planowanych prezentacji:
  • Javier Galan(CircleMe) - Connecting People to their Interests and Passions
  • Dariusz Dziuk (Spotify) - Muzyka jest platformą
  • Piotr Wrzalik (Contium SA) - Era wszechwładnego konsumenta – czyli o tym, jak Internet zmienia strategię przedsiębiorstw handlowych
  • Jarosław Lipszyc (Fundacja Nowoczesna Polska) - Prawo kultury: krótka opowieść o monopolach intelektualnych i przemocy symbolicznej
  • Irene Pereyra (Fi), Anton Repponen (Fi) - The Journey of 3 projects
  • Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine) - Bałagan w mobilności
  • Paweł Tkaczyk (MIDEA) - „Nie znam się, to się wypowiem” O powstawaniu ekspertów
  • Szymon Sikorski (Agencja Publicon) - Social Good, czyli odpowiedzialne modele biznesowe
  • Jerzy Warchałowski (Google Polska) Jak Google osiągnęło tak znaczący sukces? Kilka obserwacji od wewnątrz.
  • Bartłomiej Gola (SpeedUp) - Jak finansować, zeby nie zwariować
  • Fredrik Strauss (Admeta.com),Alexander Edström (Admeta.com) - The Growth of Private Ad Exchange
  • Chris Speed (Uniwersytet w Edynburgu) - Ghosts, Zombies and the Internet of Things
  • Andrew Keen (Autor bestselleru "Kult amatora") - Digital Vertigo: How social media is turning the Internet into a Hitchcock movie
  • Michał Sadowski (Brand24 S.A.) - Robimy Startup. Czy coś.
  • Arek Skuza (CEO iTraff Technology) - Inwestorzy. Pieniądze i Krzysztof Kolumb - plan i szczęście
  • Radek Zaleski (cdp.pl) -Internet trzech predkosci. Jak bedzie wygladac siec w 2015 roku
  • Jacek Szlak (Marketing przy Kawie) Owned media – czy wszyscy jesteśmy dziennikarzami?
  • Dominik Kaznowski (Agencja Publicon) Nasz-Facebook.pl, czyli ewolucja social media
  • Artur Racicki (Pozytywnie.pl) - Wspomnień czar, czyli PRL oczami współczesnych inetnautów na przykładzie sukcesu inPRL.pl
  • Barbara Stawarz (InnovaWeb Polska) Nie marnuj pieniędzy. Content marketing - zabójca przepalonych budżetów
  • Krzysztof Krzysztofiak (Krakowski Park Technologiczny) Smart business – Krakowski Park Technologiczny dla firm IT
  • Marcin Sulikowski (Monterail.com) - Becoming a CEO
  • Marcin Jaśkiewicz (ISTV Media) - Czy potrafimy prezentować? 10 wskazówek dla występów przed klientem lub inwestorem
  • Marcin Szeląg (Innovation Nest) - Customer Development - budowanie rynku dla swojego startupu
  • Paweł Sito (Dziennikarz) - Radio w Internecie: szafa grajaca, transmisja z anteny, czy... ?
  • Mateusz Pośpieszny (Funmedia) - Nowoczesne technologie i multimedia w rozwoju edukacji
  • Krzysztof Gagacki (Papilot.pl) - Męska twarz kobiecego Internetu. Jak stworzyć najbardziej angażujący w Polsce serwis dla kobiet
  • Krystian Gontarek (GameTeller.net) - Czego uczą w Polskiej szkole? 11 latek donosi z miejsca wydarzeń
  • Łukasz Wilczyński (Planet PR) - Questing, las, marka i sieć
  • Tomasz Han (HanBright S.A) - Edutainment - bawiąc uczy - ucząc bawi.
  • Anita Kijanka (Com Creation) - Sukcesy społeczeństwa 2.0
  • Szymon Szymczyk (Kolko Communications) - Nowe media, stare praktyki - o linczach i innych formach agresji społeczności internetowych
  • Kinga Szewczyk (Instytut Logistyki i Magazynowania (ILIM)) - Produkt w sieci
  • Michał Kucia (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) - Polscy e-konsumenci wczoraj i dziś
  • Łukasz Kozłowski (sklep-presto.pl) - E-commerce: niezły kanał czy niezły model.
  • Sebastian Dyla (Universum Polska) - Branża IT – jak wygrać w walce o talenty? Jak i gdzie pozyskiwać najbardziej utalentowanych pracowników? Platformy online. Globalne trendy.
  • Tomasz Gutkowski (Empathy Internet Software House) - Segmentacja klientów i towarów, czyli efektywne zarządzaniu sklepem internetowym.
  • Witold Gazda (Motoricus S.A.) - e-commerce w działalności usługowo – handlowej. Czyli jak skutecznie połączyć sprzedaż z obsługą Klienta w branży motoryzacyjnej
  • Mariusz Wesołowski(Ekspert i doradca e-commerce) - Fantomowe bóle kręgosłupa moralnego, czyli internet przyjmie wszystko
  • Piotr Wrzalik (Contium SA),Bartosz Majewski (Contium SA) - Success fee – jak ograniczyć ryzyko startu w e-commerce
  • Marcin Nowak (Softhis Sp. z o.o.) - Zachmurzenie coraz większe.
  • Karol Zieliński (PayLane) - E-biznes międzynarodowo: kierunek Dolina Krzemowa, Europa, Azja?
  • Michał Wendrowski (Rublon.pl) - Bezpieczny Internet bez haseł
  • Kamil Jarosz (miniCRM.pl) - Małe sprostowanie - CRM nie tylko dla dużych
  • Marta Klimowicz (AdTaily),Bartłomiej Chmiel (AdTaily) - Zaawansowany retargeting: jak trzykrotnie zwiększyć konwersję?
  • Roman Bieda (Kancelaria Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy) - SaaS i sprzedaż używanych licencji, czyli najnowsze tendencje na rynku oprogramowania
  • Łukasz Szymański (Ideo) - Maszyny pomyślą za Ciebie – Terminator 3.0?
  • Marcin Kordowski (Agencja K2) - Kary i wyroki w Google. Kilka słów o przyczynach kar nakładanych na polskie strony. Analiza przyczyn i „Case Study” od kuchni jak wyjść z filtra.
  • Grzegorz Pietruszyński(Gameboxed) - "Make games, not ads", czyli dlaczego każda duża firma B2C powinna mieć swoją grę społecznościową.
  • Katarzyna Kozikowska (Lemon Sky) - Dotknij i poczuj – czym jest oraz dokąd zmierza HCI?
  • Marek Turaliński (NetCenter Solution) - Między Social Media a Aktywną Obsługą Klienta, jak te dziedziny się przenikają
  • Leszek Łuczyn (Opcom) - Rób to, co lubisz, a robota sama Cię znajdzie
  • Anna Robotycka (faceADDICTED) - Social TV - szanse, możliwości i perspektywy rozwoju
  • Jacek Jankowski (IAB Polska) - Kim jest gracz w dobie social media.
  • Marta Szadowiak (Projekt PR) - Jak Social Media i blogi wpływają na tradycyjne media i dyskusję publiczną
  • Dorota Zys (Specjalista ds. Inbound Marketingu) - Jak poprawić ROI za pomocą Inbound Marketingu?
  • Piotr Friedberg (Pride&Glory Interactive), Marcin Grochowina(Grow App) - Powrót do przyszłości, czyli dzień z życia heavy usera smartfona
  • Monika Mikowska (mobee dick) - Dlaczego agencje interaktywne nie powinny sprzedawać mobile?
  • Marcin Zaremba (LoveMobile (Grupa o2)) - Cyberpunk 2013 - czyli jak technologia rehumanizuje
  • Rafał Staszkiewicz (Omnibrand i Mobilizer),Dariusz Kocięcki (Looksoft) - Marketing-mix aplikacji mobilnych
  • Roman Łoziński(Agencja K2) - Pozycjonowanie marki, czyli jak zyskać przewagę już na starcie.
  • Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive S. A.) - Grywalizacja w mobilnych rozwiązaniach dla biznesu. Czy jak sprawić żeby otrzymać więcej...
  • Maciej Ossowski (GetResponse) - Subiektywne Top 5 Najbardziej Kreatywnych Kampani Email Marketingowych 2012
  • Robert Wróbel (GreenGraffiti),Bartosz Suchecki (GreenGraffiti Polska) - EcoMarketing : wyróżnij sie ekologicznie.
  • Joanna Majewska (Kreatywne.pl) - ARTsourcing – po co to komu?!
  • Jan Kasprzycki-Rosikoń (MillionYou.com) - Crowdsourcing jako źródło nowych idei marketingowych
  • Marek Jerzy Minakowski (Doktor filozofii, twórca serwisów internetowych, genealog...) Jak wciągam emerytów i nieboszczyków do Social Media
  • Marcin Grodzicki (Agora S.A.) - The long run - a couple overnight successes that took years to build
  • Paweł Wyborski (Quartic) - Personalizacja rekomendacji: Pomóż klientowi kupować !
  • Paweł Sala (FreshMail) - Drilling Down, czyli czego możemy nauczyć się od naszych klientów
  • Jacek Murawski (Business Angel, Coach) - Odnaleźć równowagę i osiągnąć sukces w biznesie, w pracy i w życiu osobistym…
  • Kamil Janiszewski (Listonic.com) - Mobilna ewolucja handlu detalicznego – USA, UK, Polska
  • Jan Zając (SmartNet Research&Solutions) - Jak mocny jestes w social media - najczęściej popełniane błędy
  • Jarosław Kinal (Instytut Socjologii Uniwersytetu Rzeszowskiego) - Dlaczego internetowy celebryta jest nagi. Stare teorie socjologiczne zaadaptowane do nowej rzeczywistości. Lekkostrawnie.
  • Wojciech Kmita (e24cloud.com) - Chmura! Na co to komu? Szczerze i bez owijana w bawełnę o funkcjonalności (lub jej braku) cloud computingu
  • Dymitr Głuszczenko (Cube Investment) - Młodzi internauci buszujący w sieci, czyli krótka analiza własnego podwórka
  • Tomasz Czapliński (LMS Invest) - Jak nie dać dupy (finansowej) prowadząc startup
  • Łukasz Musiał (Agencja Publicon) - Branding design i wprowadzanie produktów na rynek
  • Łukasz Tyrała (Pride and Glory Interactive) - Warsztaty User Experience

Profile of employers

Similar events