Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Jak sprzedawać agile?

Wydarzenie:
Jak sprzedawać agile?
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
16.04.2020 (czwartek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Regionalny Inkubator Przedsiębiorczości KPFP Sp. z o.o.
Adres:
Przedza mcze 8
Prelegenci:
Opis:

Cześć,


Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie warsztatowe organizowane przez Agile4U.


Wstęp na spotkanie jest wolny, obecność na wcześniejszych spotkaniach nie jest wymagana - pomiędzy spotkaniami nie ma żadnych zależności, do naszej społeczności można dołączyć w dowolnym momencie. Jeżeli w którymś momencie stwierdzisz, że nie możesz uczestniczyć w spotkaniu, daj nam o tym znać, dając szansę innym na udział :)


Szczegóły

Sprzedaż to taki niewdzięczny temat. Szczególnie w świecie project managementu, gdzie PM czuje że jego miejsce jest w dziale produkcji, nad innowacyjnymi produktami. A co o sprzedaży mówi Scrum? Framework tematu nie dotyka, skupiając się na zespołach i wartościowych produktach. Z drugiej strony Scrum Master przecież wspiera organizację. A przecież większość firm chciałaby sprzedawać więcej lub z większym zyskiem lub dla lepszych klientów.


Twórcy ruchu Agile 20 lat temu wywołali mała rewolucję. Swoją propozycją zmiany sposobu tworzeniu produktów trochę skomplikowali życie osobom odpowiedzialnym za sprzedaż. Wykonując dedykowaną usługę angażujemy drugą stronę w nasz proces. Jeżeli chcemy zrobić to “po naszemu” to powinniśmy sprzedać klientowi Agile. Sprawić, by klient zrozumiał, znalazł się w tym procesie i sprawił, by Agile wspierał go w budowaniu produktu. Jest to bardzo ważny etap, gdyż większość rzeczy, które zostaną ustalone na etapie sprzedaży z klientem powinny zostać zrealizowane zgodnie z deklaracją sprzedającego. Wycofanie się na późniejszych etapach jest co najmniej nieeleganckie.

Tematem spotkania będą wyzwania stojące przed zespołem, który oferuje swoje usługi z zastosowaniem "zwinnych frameworków". Porozmawiamy kto powinien być zaangażowany w proces sprzedaży, jak sprzedawać Agile wewnętrznym i zewnętrznym klientom, którzy mają inną kulturę organizacyjną od naszej i jak ustalić proces na etapie sprzedaży, by wspierał on powstający produkt. W drugiej części spotkania popracujemy warsztatowo wcielając się w rolę sprzedawców i klientów zwinnego procesu.


Prelegent: Bartosz Rożan

Trener/ Agile Coach www.agilehats.pl

COO Desmart Software House www.desmart.com


Bartek jest entuzjastą zwinnych metodyk. Jako Agile Coach pracuje z zespołami wspierając ich w tworzeniu wartościowych produktów, stawiając przede wszystkim na ludzi i relacje pomiędzy nimi. W życiu zawodowym miał okazję występować w różnych rolach: Konsultanta, Agile Coacha, Product Ownera, Project Managera oraz Dyrektora Zarządzającego.

Pracując jako konsultant AgileHats oraz COO w Software House Bartek spostrzegł jak wielkie znaczenia ma etap sprzedaży oferowanych usług na późniejszą współpracę. Wnioskami ze współpracy z działami sprzedaży oraz działami marketingu budowanymi w duchu zwinności Bartek chciałby podzielić się podczas najbliższego spotkania.


Barek jest trenerem “framework Scrum”. Bierze udziału w transformacji zespołów i organizacji, co daje mu niesamowitą przyjemność i stawia nowe wyzwania.

Bartek jest współorganizatorem spotkań trójmiejskiej grupy zrzeszającej praktyków zwinnego budowania produktów www.agile3m.pl





Profile pracodawców

Podobne wydarzenia