Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Klient w centrum?

Wydarzenie:
Klient w centrum?
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Kategoria:
Tematyka:
Data:
07.09.2017 (czwartek)
Godzina:
17:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Strefa Startup Gdynia
Adres:
Gdynia, aleja Zwycięstwa 96/98
Opis:

Dużo mówi się ostatnio o "customer centered design". Czy to to samo co stare "Klient ma zawsze rację"? Czy to znaczy, że trzeba prowadzić szczegółowe badania klienta? A co z tym Henrym Fordem, który powiedział, że gdyby pytał klientów czego potrzebują, to usłyszałby, że szybszych koni?

Czego się dowiesz?

Projektowanie drogi czy ścieżki klienta to inny sposób na myślenie o własnym produkcie czy usłudze. Wiąże się z przestawieniem myślenia firmy na inne tory. Jak w każdym procesie, ludzie są najważniejsi. Łatwiej zmienić technologię, trudniej nawyki i przyzwyczajenia. Porozmawiamy o tym dlaczego panu Andrzejowi (właścicielowi firmy zajmującej się zaawansowaną obróbką szkła) tak trudno zaakceptować, że "wracamy do pisma obrazkowego". Czyli będzie o różnicach w języku komunikacji i, oczywiście, o potrzebach klientów.

Na bazie przykładów z życia dotkniemy tematów z następujących obszarów:

  • specjalizacja usług dla konkretnego klienta, czy warto?
  • ścieżka klienta, doświadczenie klienta
  • komunikacja z klientami

Z czym wyjdziesz?

Podczas części warsztatowej popracujemy nad "Ścieżką Klienta". Na konkretnych przykładach, może na Waszych firmach, popracujemy w grupach nad tym jak ulepszać tę "ścieżkę". Jak przejść od pracy nad produktem do pracy nad doświadczeniem klienta.

Spotkanie poprowadzi Iwona Gasińska-Mulczyńska.

Twórca i właścicielka firmy Design Thinking Poznań, projektantka, specjalistka budowania wizerunku firm. Buduje strategie komunikacji i designu. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Ukończyła studia na kierunku graphic design na Academy of Art University w San Francisco, ze specjalizacją corporate identity. Wiedzę o biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA na Aalto University w Helsinkach. Od 1994 zaangażowana w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce.


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia