Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Kreacja reklamy na Facebooku

Wydarzenie:
Kreacja reklamy na Facebooku
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Kategoria:
Tematyka:
Data:
29.01.2018 (poniedziałek)
Godzina:
16:45
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Idea Hub Wroclaw
Adres:
ul. Świętego Mikołaja 72
Prelegenci:
Opis:

Interesująca koncepcja to pierwszy krok do stworzenia reklamy, która zadziała jak magnes na odbiorcę i pomoże w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Swoją wiedzą z zakresu tworzenia kampanii we wrocławskim Idea Hub po raz kolejny podzieli się Grzegorz Mikosza, partner w agencji Preludium oraz specjalista od komunikowania w internecie.


Uczestnicy spotkania zapoznają się z elementami niezbędnymi do stworzenia atrakcyjnej kreacji graficznej. Nauczą się łączyć formy takie jak tekst, obraz i video, aby w efekcie powstała reklama doskonała. Prowadzący szkolenie wyjaśni, co decyduje o wysokiej skuteczności kreacji i przedstawi sprawdzone metody budowania spójnych form przekazu. Omówi także czynniki, które wpływają na koszt realizacji działań reklamowych i podpowie jakie podjąć kroki, by ostateczna wersja reklamy w pełni odpowiadała naszym oczekiwaniom. Nie zabraknie również wskazówek dotyczących formułowania komunikatów tekstowych i narzędzi, po które warto sięgnąć podczas pracy nad projektem. Na zakończenie spotkania prowadzący przedstawi dobre i złe praktyki w realizacji kreacji reklamowych i udowodni, że nawet najlepszy koncept czasem wymaga odświeżenia.


Prowadzący warsztaty, Grzegorz Mikosza jest certyfikowanym specjalistą w zakresie komunikacji w internecie. Na co dzień, jako partner we wrocławskiej agencji Preludium, zajmuje się opracowywaniem oraz wdrażaniem systemów komunikowania za pomocą stron www i mediów społecznościowych. Jest autorem strategii, administratorem kilkunastotysięcznych społeczności, twórcą kampanii reklamowych Facebook Ads oraz ekspertem Brand24 w projekcie „Experts Hub”.


Uczestnicy (1):

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia