Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Marketing Meeting Łódź #24

Wydarzenie:
Marketing Meeting Łódź #24
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
21.12.2016 (środa)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
6 Dzielnica
Adres:
Piotrkowskiej 102
Opis:
Świąteczne spotkanie Marketing Meeting Łódź już 21 grudnia w 6 dzielnica. Zapraszamy Wszystkich zainteresowanych marketingiem, ekonomią i szeroko pojętymi social mediami.
Podczas spotkania będziemy mieli okazję wysłuchać 3 ciekawych tematów.
  • Dawid Sokolowski - Ekonomia współpracy - Efekt sieciowy - inna filozofia marketingu.
  • Rafal Myslinski i Kamil Jakub Natil - Suchar codzienny - Dlaczego 1,5 milionowy profil nie sprzedawał i 5 powodów, dzięki którym zaczął?
  • Jan Mian Ożarowski - Snapstars - Snapdzieła, Snapstories i Snapstorytelling - czyli praktycznie o contencie na Snapchacie.
BIO:
  • Dawid Sokolowski - Futurysta i Lider Zmian. Autor raportu "Ekonomia Współpracy w Polsce 2016 r.". Założyciel Sieci Sensownego Biznesu. Studiował ekonomię biznesu w Anglii oraz Stanach Zjednoczonych. Pracował ze startupami i inwestorami w Gildii Aniołów Biznesu, a także funduszu Zernike Meta Ventures. Obecnie zajmuje się ekonomią współpracy w kontekście machine learning, interfejsów konwersacyjnych, efektu sieciowego, systamów reputacyjnych oraz dobrze rozumianego designu doświadczeń.
  • Rafal Myslinski (fafa) - inżynier, który woli tworzyć suchary niż projektować nudne linie produkcyjne. Fafa mieszkał 3 lata w Szwecji, gdzie studiował zarządzanie projektami. W Sucharze Codziennym odpowiada za monetyzację biznesu i rozwój nowych projektów.
  • Kamil Jakub Natil (myku) - architekt, który podąża za swoimi marzeniami, dużo podróżuje i tworzy najbardzej suche suchary. Myku ma pełen arsenał ciekawych historii i anegdot, dlatego jest osobą, którą musisz mieć na swojej imprezie. W Sucharze Codziennym zajmuję kreacją i contentem.
  • Jan Mian Ożarowski - Snapstars - firma specjalizująca się w wielokanałowych kampaniach influencer marketingowych i zarazem Snapchat Creative Studio w jednym, z realizacjami dla takich marek jak Samsung, Play, Forever21, Zozole, czy szwedzkie Happy Socks, na koncie. Twórcy pierwszego kanału pogodowego na Snapchacie (hotornot-snaptv) i autorzy warszawskiego geofiltra Pole Mokotowskie. A Jan Ożarowski to po prostu jeden z twórców Snapstars.
Zaproś swoich znajomych i przyjdźcie na ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Marketing Meeting Łódź. Do zobaczenia!

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia