Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Mobile Trends Conference for e-commerce 2018

mobile-trends-conference-for-e-commerce-2018
Wydarzenie:
Mobile Trends Conference for e-commerce 2018
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
13.09.2018 (czwartek) - 14.09.2018 (piątek)
Godzina:
08:00
Język:
polski , angielski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Hotel Best Western Premier
Adres:
Opolska 14a
Opis:

Mobile Trends Conference for e-commerce to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o całej branży sprzedaży internetowej! 13-14 września 2018 roku w Hotelu Best Western Premier w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Jej celem jest popularyzacja wykorzystania kanału mobile w e-commerce i edukacja jak robić to właściwie. To jedyna konferencja, podczas której specjaliści branży e-commerce i mobile łączą siły, by omówić nowe trendy w gronie innych ekspertów.


Coraz więcej konsumentów kupuje mobilnie. M-commerce rośnie w siłę, a przedsiębiorstwa powinny być przygotowane na działanie zgodnie z tym trendem, bo niewątpliwie najbliższe lata będą należały właśnie do niego. Konferencja jest więc dla wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak efektywnie korzystać z kanału mobilnego w sprzedaży swoich produktów i usług, a przy tym zwiększyć zysk.


Ponad 25 prelegentów z polskich i zagranicznych firm, które na co dzień skutecznie wykorzystują potencjał m-commerce, praktyczne wskazówki do wdrożenia we własnym biznesie, poparte konkretnymi przykładami i danymi, wyjątkowy networking, z którego wszystkie edycje słyną od lat, umożliwiający poznanie największych graczy rynkowych oraz firmy budujące dopiero swoje działalności - a to wszystko w ciągu dwóch dni w Krakowie!


Nowa formuła!


Pierwszego dnia zaplanowany został dzień ogólny i prelekcje dotyczące mobile w e-commerce, dzięki czemu uczestnicy poznają najnowsze trendy oraz zagadnienia dotyczące tej tematyki. Wieczorem natomiast wszyscy zostaną zaproszeni na imprezę integracyjną, gdzie w luźnej atmosferze będzie można nawiązać nowe relacje biznesowe. Drugiego dnia z kolei nastąpi podział na dwie ścieżki:

  • Projektowanie/UX/design (dla twórców rozwiązań mobilnych dla e-commerce, projektantów aplikacji, osób zajmujących się UX oraz designem, a także wszystkich pasjonatów kreowania użytecznych i dostosowanych do użytkowników rozwiązań);
  • Marketing/reklama/sprzedaż (dla przedstawicieli branży e-commerce, odpowiadających za procesy sprzedażowe, specjalistów ds. promocji, marketingu i reklamy, właścicieli, dyrektorów i managerów sklepów internetowych).


Nowością będzie również panel dyskusyjny, podczas którego eksperci odpowiedzą na pytania oraz przedyskutują poruszane podczas prelekcji tematy. Tradycyjnie odbędzie się także quiz wiedzy o mobile z nagrodami dla najlepszych uczestników.


Prelegenci z Polski i zagranicy

Do tej pory potwierdzonych jest kilku znanych prelegentów, m. in.:

  • Steven Hoober (4ourth Mobile), który wie wszystko na temat tego, w jaki sposób ludzie w rzeczywistości posługują się ekranami dotykowymi na swoich smartfonach i tabletach i chętnie podzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami z branżą e-commerce, twórca oryginalnego systemu designu pod tym kątem;
  • Artur Jabłoński (arturjablonski.com), znający każdą tajemnicę udanej kampanii na Facebook’u, zwłaszcza pod kątem mobile, którego nie trzeba przedstawiać osobom zajmującym się marketingiem internetowym;
  • Tomasz Karwatka (Divante), od lat dostarczający rozwiązania e-commerce dla swoich klientów, który opowie o Progressive Web Apps i jego znaczeniu dla całej branży sprzedaży internetowej;
  • Grzegorz Rudno-Rudziński (Unity), który przekuwa idee rozwoju e-commerce na systemy IT i może wiele powiedzieć na temat omnichannel, biorąc pod uwagę zrealizowane projekty;
  • Konrad Dzwinel (Brainly) na co dzień budujący strony, aplikacje webowe i hybrydowe Patrycja Rozmus (Brainly), kierowniczka zespołu Design System, którzy pokażą swoje spojrzenie na tworzenie systemów sklepów, zarówno od strony programisty, jak i designerki;
  • Krzysztof Marzec (Deva Group), certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics, który jak zwykle swoją ekspercką wiedzę poprze licznymi przykładami;
  • Maciek Ziemczonek (Domodi), specjalizujący się w SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej oraz e-mail marketingu, pokaże na podstawie konkretnych badań, jakie funkcjonalności warto rozwijać, żeby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.


Odkryj nowe możliwości w sprzedaży internetowej i wykorzystaj swój potencjał, dzięki kanałowi mobile!



Uczestnicy (1):

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia