Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Pipeline Summit – praktyczne podejście do strategii sprzedażowych

Wydarzenie:
Pipeline Summit – praktyczne podejście do strategii sprzedażowych
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
18.10.2016 (wtorek)
Godzina:
08:45
Język:
angielski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Centrum Kreatywności
Adres:
Targowa 56
Opis:
Pipeline Summit to stworzona przez doświadczonego CRO Brand24 – Micka Griffina konferencja, która odbędzie się 18 października w Centrum Kreatywności w Warszawie we współpracy z Miastem Warszawa.
Coraz więcej pracowników takich działów jak marketing, UX, IT, a nawet księgowość, odpowiada za konwersję, wpływając na procesy sprzedażowe. Wiele polskich przedsiębiorstw, zarówno małych jak i dużych, rozwija produkty i usługi o ogromnym potencjale gospodarczym, lecz niestety nie wie w jaki sposób pozyskać większą liczbę konsumentów.
Podczas warszawskiego Pipeline Summit omówiony zostanie szereg Case Studies pokazujących, jak inne firmy odniosły sukces w prowadzeniu kampanii i jakich zmian dokonały, aby zwiększyć konwersję. Jak podkreśla pomysłodawca projektu – Mick Griffin – Kiedy zacząłem wnikać w kulturę polskiego biznesu, zdałem sobie sprawę, że polskie firmy mają niewiele dostępnych możliwości, aby nauczyć się skutecznych strategii sprzedażowych. Pipeline Summit ma pomóc także startupom i pokierować ich jak zdobyć następnych dziesięciu klientów.
Wśród prelegentów, biorących udział w poprzednich edycjach Pipeline Summit, znaleźli się między innymi dyrektorowie ds. sprzedaży UXPin – Chris Sallen i LiveChat – Syed Asad Hussain, a także CEO MIMIGroup, Woolet i Sher.ly – Marek Cieśla oraz eksperci z firm, takich jak Linkedin czy Stack Overflow oraz Netguru.
W tej edycji Organizatorzy zapowiadają kolejnych ekspertów o międzynarodowym doświadczeniu. Analizując przykłady z branży, będą mówić o tym jak realizować każdy z etapów sprzedaży począwszy od pozyskiwania leadów po retencję oraz konwersję. Pipeline Summit to pierwszy krok w stworzeniu efektywnej struktury wsparcia sprzedaży dla polskich profesjonalistów.

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia