PR i Internacjonalizacja
Kiedy? 15 czerwiec 2018 r.; godz. 10.00-13.30
Gdzie? CZIiTT PW, ul Rektorska 4, Warszawa, sala 4.01
1. Blue ocean strategy - International Business Dynamics
Topics to be discussed:
- Introduction to International Business
- Nature & Scope & Feature of IB
- importance of IB
- Approaches of IB
- Motivation to do IB
- Need for IB
- How to start activities abroad
- Adopting to Customers Needs
- Problems in IB
- Entry Strategy
- Advantages & Disadvantages of I B
- Reasons for recent I B Growth
- International Organization
Tade Daniel Omotosho, President @ SynergyInc Limited Liability company
I have vast experience in coaching, training, human capacity development and entrepreneurship. I am keen on practical application of knowledge and experience . In the last few years, I have delivered several training, coaching and consulting projects for businesses and public institutions.
I have a multicultural background and experience which helps me impact knowledge and ideas at any level. I was trained in America at Clark University Massachusetts in the field of Professional Communication & Marketing.
For more than 8 years, I have worked and consulted for The Ambassador of Tunisia to Poland, The Major of Kobylka, Telekomunikacja polska (Now Orange) , Ministerstwo Gospodarki -Przedsiębiorstwo, / Ministery of Economics -Państwowe Porty Lotnicze (PPL) /Polish Airport The president of Citi handlowy lesing Chief financial officer of Metro group, Nestle Polska, Vattelfall The Director of The Ministerstwo Kultury i dziedzictwa Narodowego, Chief financial officer of Kulczyk investment and many others.
2. PR dla startupów, czyli jak zrobić pozytywny szum wokół innowacyjnej firmy
W trakcie warsztatu dowiesz się:
- dlaczego warto prowadzić działania PR?
- kiedy rozpocząć działania PR?
- jak się przygotować do współpracy z mediami?
- co zrobić, aby współpraca była efektywna?
- jakie są podstawowe narzędzia?
- jak się przygotować do rozmowy z dziennikarzem?
Danuta Rolinger-Bednarska, Dyrektor Zarządzająca w Rolinger PR
Specjalizuje się w PR zdrowia, medycyny i life science. Od 2012 roku buduje wizerunek placówek medycznych, prowadzi kampanie produktowe firm farmaceutycznych i kosmetycznych, promuje startupy zdrowotne oraz wspiera ekspertów w budowaniu autentycznego i spójnego wizerunku.
Doświadczenie zdobywała w agencji Headlines Porter Novelli, w której wspierała kampanię Ministerstwa Zdrowia „Bądź Mężczyzną. Chroń Zdrowie!” oraz 100% PR, w której promowała produkty firm farmaceutycznych (Valeant, Polfarmex ) i kosmetycznych (Sarantis, Henkel, Pierre Farbre). Od 2016 prowadzi agencję Rolinger PR, specjalizującą się w tematach zdrowotnych, medycznych, life science oraz B2B.