SPARKcamp Koszalin #25
Zapraszamy na pierwsze w tym roku spotkanie. 20 lutego 2020 roku (czwartek) o godz. 18.00 odbędzie się 25 edycja SPARKcamp Koszalin.
Tradycyjnie, w przyjaznej i luźnej atmosferze podyskutujemy o IT i mediach cyfrowych. Zaprosiliśmy doświadczonych prelegentów gotowych podzielić się swoją wiedzą. Brakuje tylko Ciebie!
Tym razem trochę marketingowo. Mateusz Sudoł w 30 minut opowie o tym, jak planują kampanie marketingowe, by otrzymać jak najwięcej Naszej waluty. Będzie też dalszy ciąg o VR. Sebastian Jadwiszczak spróbuje odpowiedzieć na pytanie "Wirtualny świat kontra rzeczywistość, czy może być między nimi chemia?" Przyjedzie także do nas z Warszawy Mikołaj Winkiel (Brand24). Opowie nam o o monitoringu Internetu inaczej, głębiej, więcej.
Jeśli Cię zainteresowaliśmy to wpiszcie sobie datę najbliższego SPARKcampu do kalendarzy.
Przypominamy, że impreza jest darmowa i ma charakter otwarty. Może w niej uczestniczyć każdy zainteresowany. Nie kasujemy za wejściówki i nie selekcjonujemy wchodzących natomiast z powodu ograniczonej ilości miejsc obowiązuje rejestracja.
Nie wiesz jeszcze na czym polega SPARKcamp?
SPARKcamp to przyjazny klimat, miłe towarzystwo oraz swobodna wymiana myśli, czyli nic innego jak dobra zabawa i odskocznia od obowiązków dnia codziennego. Doskonała alternatywa dla zdobycia nowych kontaktów oraz podniesienia swoich kompetencji.
W programie każdego z eventów znajdują się minimum trzy 20-25 minutowe prelekcje.
Prelegentem może zostać każdy - wystarczy zgłosić temat do organizatorów i przebrnąć przez proces weryfikacji.
Tematyka zgłaszanych prelekcji, choć w swojej dowolności ma bardzo szerokie spektrum, powinna być związana z branżą IT i/lub z biznesem IT.
Po każdym z wykładów pojawia się czas na pytania od publiczności (ok. 5 min).
Organizatorzy przeznaczyli również 15 minut po zakończeniu wszystkich prelekcji na tzw. LIGHTENING TALKS - nie dłuższe niż 3 minuty, pojedyncze ogłoszenie lub informacja.
Żeby zarezerwować trzyminutowe wystąpienie wystarczy zgłosić chęć do organizatorów już w trakcie samej imprezy.
Zwieńczeniem całości jest NETWORKING - czyli czas na swobodniejszą wymianę myśli, doprecyzowanie i zadawanie szczegółowych pytań oraz nawiązywanie nowych kontaktów.