Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Spotkanie PTaQ XXXVII

Wydarzenie:
Spotkanie PTaQ XXXVII
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
14.12.2016 (środa) - 14.12.2016 (środa)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Fabres
Adres:
Małachowskiego 10
Opis:
Zapraszamy was na nasze XXXVII spotkanie..Tym razem o tym jak wprowadzić automatyzację w świecie mikroserwisów opowie Daniel, a nastepnie Ola wraz z kolegami z zespołu pokaże jak przeprowadzić warsztat z klientem. Kiedy? 14 grudnia (środa), start godz. 18:00 Gdzie? ul. Małachowskiego 10 wejście D, (Biurowiec Podwale) Współorganizator spotkania: Fabres
  • Z monolitu do mikroserwisów - czyli krótka historia o przeszkodach czyhających na drodze procesu automatyzacji
    • Jakie przeszkody i utrudnienia czekają na testera w drodze do automatyzacji?
    • Na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzia? Jak zarządzać -Jobami przy użyciu Jenkinsa dla mikroserwisów?
    • Struktura testów oraz końcowy cel
Daniel Safiński - Quality Assurance Engineer z Fabres. Uważa, że podstawą dobrego automatu, jest odpowiednia implementacja, oraz odpowiednio zaimplementowana aplikacja a ta bez człowieka nie jest możliwa. Prywatnie miłośnik sportów. Lubi boks oraz gotowanie i podróżowanie połączone z nurkowaniem. Pracował w takich firmach jak Allegro, Sii, Pearson.
  • Interdyscyplinarna przygoda ‘QAja’ - case study Discovery Workshopu z klientem
Na spotkaniu przedstawione zostanie case study Discovery Workshopu z klientem oraz omówione zostaną techniki używane w takim warsztacie - z pewnością każdy wyniesie z nich coś dla siebie, swoich projektów oraz relacji z klientem. Relacje zespołu developerskiego z klientem bywają tematem zaniedbanym. Tymczasem większość największych problemów współpracy na linii zespół-klient wynika właśnie z nieefektywnej komunikacji, braku ustalenia zasad wymiany informacji oraz reguł porozumiewania się. Często na te wszystkie ustalenia brakuje czasu, a nie każdy klient jest w stanie docenić wagę komunikacji oraz dostrzec wartość w poświęceniu jej dodatkowej chwili i środków. Tymczasem ta pozorna oszczędność może przewijać się przez cały czas trwania projektu i przynieść o wiele więcej kosztów ukrytych przejawiających się na co dzień, niż zgodzenie się na koszt “chwili dla komunikacji”. Ola, wraz z kolegami z Venture Devs zaprezentują ich “Sposób na...dogadanie się z klientem”, który działa nawet jeśli klient pochodzi z innego kraju. Aleksandra Kornecka - jest uznanym wśród znajomych geekiem eventowym, z atencją dla branży IT. Zawodowo pasjonuje się pilnowaniem jakości oprogramowania jako Quality Assurance Engineer. Z wykształcenia kognitywistka i badaczka jakościowa (przez to również zainteresowana UX-em oraz architekturą informacji). Jest też lekkoatletką. Mniej zawodowo, ale z równym zapałem zajmuje się tangiem argentyńskim oraz dokumentowaniem rzeczywistości słowem, pędzlem i ołówkiem. Współzałożycielka i liderka Girls Who Test. Ambasadorka projektu Spotkania IT. Współmoderatorka forum EuroSTAR TEST Huddle. Miłośniczka dobrze zarządzanych projektów, technologii haptycznych, IoT, delikatnie palonej kawy, Kopenhagi i Spykera Spydera. Ceni sobie przedsiębiorczych ludzi cechujących się pogodą ducha, poczuciem humoru i życzliwością. Przypominamy, iż nasze spotkania są darmowe i otwarte dla wszystkich oraz nie wymagają rejestracji

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia