Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Traffic Day Gdańsk

Wydarzenie:
Traffic Day Gdańsk
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
19.05.2016 (czwartek)
Godzina:
08:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Gdański Park Naukowo – Technologiczny
Adres:
ul. Trzy Lipy 3, Gdańsk
Agenda:
  • 8:00 – 9:00 Rejestracja uczestników
  • 9:00 – 11:30 Techniczne aspekty sklepu internetowego – jaki wpływ na odbiorców ma wygląd, funkcjonalność, bogactwo opcji płatniczych i logistycznych?
  • 11:30-11:50 Coffee break
  • 11:50 – 13:30 Twoja historia jako podstawa komunikacji – o tym jak tworzyć treści dla sklepu internetowego, jak opowiadać swoją historię i jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych.
  • 13:30 – 14:50 Lunch
  • 14:50 – 16:00 Reklama i analityka – możliwe formy reklamy oparte o największe reklamowe sieci na świecie (Google, Facebook) i podstawy analityki cyfrowej.
  • 16:00 – 16:20 Coffee break
  • 16:20 – 18:30 Lojalność klientów – jak ją budować i jak nagradzać klientów powracających.
  • 18:30 – 20:00 Rozmowy indywidualne
Opis:
Konferencja Traffic Day to najbardziej praktyczna konferencja poświęcona tematyce e-commerce, skierowana do właścicieli sklepów internetowych, osób odpowiedzialnych za marketing w e-commerce oraz tych, którzy myślą o założeniu własnego e-biznesu. Jeśli szukasz nowych pomysłów i inspiracji na rozwój swojego e-biznesu, to ta konferencja jest dla Ciebie i nie możesz jej przegapić! Jeśli jesteś przekonany, że skuteczna reklama to jedyna rzecz, jakiej brakuje Twojemu biznesowi, musisz wziąć udział w naszym spotkaniu! Wieloletnie doświadczenie w promocji sklepów internetowych – od małych, przydomowych aż po branżowych liderów – sprawia, że Traffic Day to obowiązkowy punkt w Twoim kalendarzu! Uczestnicy konferencji Traffic Day wysłuchają trzech bardzo praktycznych prelekcji, które przeprowadzą specjaliści Traffic Trends. Paweł Jóźwik, prezes i założyciel agencji przybliży tematy związane z analityką, Piotr Urbaniak podpowie jak skutecznie dobrać strategię marketingową, a Jacek Basiński wprowadzi uczestników w świat portali społecznościowych i nauczy poruszać się po nich.

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia