Marketing internetowy w ekspansji zagranicznej
- 17.00 – Rozpoczęcie
- 17.15 – Jak zwiększyć szansę na sukces firmy technologicznej na międzynarodowych rynkach? – Anna Kreiser, digitalkod.com
- 17:45 – Sztuka komunikacji – jak pisać i mówić o naszej firmie, by zachwycić odbiorców – Joanna Cieślak-Ospalska, positivemind.pl
- 18:15 – Networking
We wtorek, 2 października, zapraszamy na specjalne wydarzenie adresowane do firm/startupów technologicznych (digital/IT/ICT), które chcą rozpocząć ekspansję zagraniczną (współpraca B2B).
Dowiecie się jak się przygotować do ekspansji zagranicznej, no co zwrócić uwagę i jakich błędów nie popełniać. Będzie sporo praktycznych wskazówek z zakresu marketingu B2B i strategii.
Pokażemy również jak budować wizerunek firmy w internecie.
Będzie praktycznie i przystępnie!
Prelegentki:
- Anna Kreiser – Strateg i konsultant digital. Profesjonalistka związana z marketingiem B2B oraz branżą IT. Przez wiele lat po stronie klienta odpowiadała za opracowanie i wdrożenia strategii marketingowych oraz cyfrowych, zarówno w polskich jak i zagranicznych software house-ach. Obecnie prowadzi własną firmę doradczą DIGITALKOD CONSULTING na styku marketingu, nowych technologii i biznesu. Jako niezależny konsultant wspiera prezesów, marketerów oraz menedżerów w strategicznym rozwoju i transformacji przedsiębiorstw oraz budowie klientocentrycznych organizacji. Doradza, jak lepiej odpowiadać na potrzeby współczesnych klientów, z myślą o wzroście biznesu. W czasie wolnym dzieli się wiedzą jako prelegentka na branżowych konferencjach, wykładowca akademicki oraz mentorka programów akceleracyjnych. Pasjonatka i promotorka zagadnień związanych z Customer Experience (CX), digitalizacją, sztuczną inteligencją oraz automatyzacją działań i procesów. Wierzy w relacje i to, że w życiu oraz biznesie najważniejszy jest człowiek.
- Joanna Cieślak-Ospalska – Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i średnich firm. Działania obejmują budowanie wizerunku zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w mediach społecznościowych, komunikację marketingową oraz content marketingową. Dużą część jej działań zajmuje marketing internetowy, z naciskiem na media społecznościowe. Prowadzi szkolenia oraz wykłady. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku: nowoczesne budowanie marki. Jest pomysłodawczynią i organizatorką cyklu spotkań i konferencji „Z biznesem mi do twarzy”, podczas których promowana jest przedsiębiorczość wśród kobiet. Otrzymała nominację do tytułu „Kobieta biznesu roku 2016” (w kategorii „Nowości”) oraz dwukrotnie (w 2016 i 2017 r.) do tytułu „Osobowość roku” w kategorii „Biznes” („Gazeta Pomorska”). Jest także autorką podcastu PositiveMindPl, w którym dzieli się swoją wiedzą dotyczącą budowania marek osobistych.
Spotkanie odbędzie się w Toruńskim Parku Technologicznym, w inkubatorze Exea Smart Space, ul. Włocławska 167.
Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY. Liczba miejsc ograniczona!
Szczegółowych informacji udziela:
Barbara Pasiut, [email protected]
Partnerem wydarzenia jest Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o.