[018] Zespoły wsparcia/ helpdesk/ servicedesk - Robert Gontkiewicz
Robert Gontkiewicz:
Prezes Zarządu firmy Optimatis, którą zakładał 5 lat temu. Wcześniej przez kilkanaście lat związany z firmą CTPartners gdzie przechodził wszystkie ścieżki kariery od konsultanta przez kieownika, dyrektora operacyjnego aż po prezesa firmy. Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.
Od prawie 20 lat doradca biznesowy zarządów oraz kadry kierowniczej polskich i zagranicznych firm. Lider zespołów odpowiedzialnych za doradztwo strategiczne, optymalizację procesów i implementację efektywnych rozwiązań informatycznych, wspierających funkcjonowanie kluczowych pionów organizacyjnych w firmie.
Z sukcesem wdraża i zarządza złożonymi projektami związanymi z transformacją IT, rozwiązaniami wspierającymi budowanie wartości firm, optymalizacją procesów, zarządzaniem usługami. Doradza i szkoli w zakresie podnoszenia efektywności działów biznesowych, strategicznych i wsparciowych.
W trakcie wieloletniej kariery zawodowej zrealizował ponad 60 projektów z obszaru optymalizacji procesów informatycznych w tym, zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa IT oraz IT Governance.
Członek Zarządu w IT Service Management Forum Polska (itSMF Polska). Ponadto, członek międzynarodowych stowarzyszeń ISACA oraz Help Desk Institute Central Europe Poland (HDI CE Poland). W latach 2010-2014 Członek Rady Programowej Forum Wsparcia IT oraz współtwórca i członek Jury Konkursu Lider Wsparcia IT.
Prywatnie - Starożytny Egipt, świat fantasy, animowane bajki i dobry stary NeedForSpeed