#37 [Kraków] Unity 3D od zera
Godziny 09:00 - 17:00
- Teoretycznie o Unity3D
- Prezentacja środowiska
- Pierwszy skrypt i prefab
- Reguły formalne gry
- Gra - świat, gracz, modyfikacja edytora, animacja, kamera, UI, dźwięk, znajdźka, wróg, i takie inne.
Grudzień 16 · 9:00 AM
Zawsze chciałeś pisać gry, ale nie wiedziałeś jak zacząć? Unity3D to prawdopodobnie najprostszy silnik dostępny na rynku (a jeśli chodzi o C# - to na pewno). Po warsztatach bez większych przeszkód uda Ci się rozwinąć swoją pasję. Poznasz w jaki sposób manewrować po tych wszystkich okienkach, a finalnym efektem będzie prosta gra platformowa w 2D, bliźniaczo podobna do: http://pixelgameart.org/demos/sunny-land/
Wymagania
- Unity Personal w wersji 2017.2
https://store.unity.com/download?ref=personal
- Wygodne IDE skonfigurowane z Unity (jeśli komuś przeszkadza MonoDevelop, który jest natywnym edytorem). Nada się Visual Studio 15, 17 albo Code. Rider od JetBrains podobno też ma dobre wsparcie.
- konfiguracja Code
https://code.visualstudio.com/
https://code.visualstudio.com/docs/other/unity
- VS 17 - wystarczy odpalić instalator i zaznaczyć wsparcie Unity
https://www.visualstudio.com/pl/vs/unity-tools
- konfiguracja VS 15
https://msdn.microsoft.com/pl-pl/library/dn940025.aspx
Prelegent
Piotr Wandycz w wolnym czasie próbuję pisać gry, dlatego rzadko bloguje, ale jak już bloguje to tutaj: http://piotr-wandycz.pl