E-szkolenie Akademia Marketingu: Jak prowadzić duże portale
Marzysz o dużym serwisie, w którym Twoi potencjalni klienci będą mogli zapoznać się z owocami długoletnich działań content marketingowych marki? Teksty, infografiki, e-booki, video, webinary, podcasty – poukładanie tego w jedną strategię i rozłożenie w czasie spędza Ci sen z powiek oraz paraliżuje, gdy tylko pomyślisz o rozliczaniu efektów? W takim razie ten e-szkolenie jest dla Ciebie! Dowiedz się, jak zacząć budować hub contentowy, a potem rozbudowywać go bez zbędnego wysiłku. I to wszystko od praktyków, co z niejednego serwisu chleb jedli ;)
Harmonogram
1. Dlaczego swój portal musisz potraktować jak klasyczną redakcję tygodnika i co to oznacza?
W tej części zastanowimy się nad tym:
· Jak dobrać skład redakcyjny i kogo w nim nie może zabraknąć
· Czy na pewno szef musi być redaktorem naczelnym
· Jak podchodzić do newsów
· Po co komu szczotki
2. Jak skutecznie organizować pracę przy dużym portalu?
Duży portal to dużo pracy. Możesz ją jednak dobrze zorganizować i tak zaplanować działania, by wszystko było dopięte na ostatni guzik. Jak to zrobić?
· Kalendarz publikacji (planowanie treści)
· Kalendarz świąt i okazji
· Lista opublikowanych tematów (unikanie powtarzania treści)
· Kalendarz sezonowości
3. Jak nie powtarzać treści i zgrabnie łączyć SEO z contentem?
Dobór treści w dużym portalu może sprawiać problemy. Zazwyczaj duży portal = dużo treści. Jak ogrywać te same tematy (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Halloween) co roku, by się nie powtarzać i zaciekawić odbiorców? W tej części dowiesz się:
· Jak myśleć szeroko o portalu w zakresie roku kalendarzowego, a następnie podzielić działania kwartalnie
· Jak rozpisać każdy kwartał pod kątem najczęściej wyszukiwanych fraz w danej branży, świąt/okazji, nowych trendów i połączyć to w chwytliwe tematy
· Jak szkolić i w końcu wykształcić umiejętność zgrabnego wplatania fraz do tekstu
4. Wsparcie IT w pracy nad contenthubem
To niezwykły ważny element tworzenia serwisu, jak i codziennej pracy i stałego udoskonalania hubu contentowego. W tej części dowiesz się:
· Jak dział IT może ułatwić pracę nad serwisem
· System tagowania jako przykład idealnego mariażu IT i contentu
5. Jak mądrze rozszerzać treści w serwisie o nowe formy?
Obecnie możemy dowolnie wybierać spośród dostępnych form treści. Jest ich naprawdę sporo, a z tej części dowiesz się:
· Jakie formy treści są popularne na rynku
· Jak dobrać formę do tematyki serwisu i jego grupy odbiorców
· Przykłady – chatbot na inpirowanesmakiem.pl
6. Narzędzia pomocne w prowadzeniu dużego serwisu
· Z jakich narzędzi warto skorzystać, by ułatwić sobie prowadzenia hubu contentowego
· Garść przydatnych tipów