MTC #1 - Design thinking dla marketingowców
MTC #1: czyli jak można by zarobić na krowie i czy krowa musi być fioletowa? Korzyści ze stosowania design thinking dla marketingowców.
Design Thinking dla Marketingowców to wykład z elementami ćwiczeń i interakcji. Będzie prezentacja, będzie interakcja, będzie case study z Polski i z zagranicy. Czyli i coś dla ciała i coś dla ucha.
Po co mi to?
Potrzebujesz zmiany perspektywy? Szukasz nowego podejścia do osiągania swoich celów i nie wiesz, od czego zacząć? Brakuje Ci zaangażowania i współpracy w zespole i nie wiesz, jak to zmienić? Chcesz się dowiedzieć, co to jest to design thinking, ale nie masz kogo zapytać? A może potrzebujesz impulsu do działania?
Poznasz:
- 3 przykłady wykorzystania dt
- podstawy mindsetu design thinkera
- korzyści ze stosowania metody
- osoby zainteresowane tym samym :)
Otrzymasz:
- 3 "małe wielkie" techniki do stosowania od zaraz
- 3 linki-inspiracje, gdzie szukać dalej
- 3 wskazówki, jak możesz zacząć od siebie, nie robiąc rewolucji w firmie :)
- możliwość networkingu w środowisko marketingowców.
Spotkanie poprowadzi Katarzyna Gliszczyńska, która była między innymi szefową marketingu w innowacyjnej firmie, zrealizowała niezliczoną ilość projektów i warsztatów metodą design thinking, popełniając przy nich niezliczoną ilość fakapów i sucharów. Nawet nie zauważyła, kiedy wyszkoliła ponad 500 moderatorów dt. Obecnie trenuje kolejnych facylitatorów, konsultuje procesy biznesowe, edukacyjne i społeczne, pomaga startupom i czasem robi projekty "out of the box", żeby zmieniać swoją perspektywę.
Gdzie i kiedy?
HubHub (Nowogrodzka Square) al. Jerozolimskie 93 (2 piętro), Warszawa.
25 kwietnia 2019, godz. 19:00-20:30
Przyjdź i zobacz, jak zmiany możesz wprowadzić już kolejnego dnia. Nie potrzebujesz żadnego przygotowania ani wiedzy na temat metody dt.