Self-Service Password Management
Fakty są takie, że 25% zgłoszeń do Service Desk dotyczy problemów z hasłem, a Self-Service Password Management to case istotny z punktu widzenia zarządzania bezpieczeństwem i efektywnością użytkowników w organizacji.
Właśnie dlatego ProviLogic z przyjemnością zaprasza na biznesowy brunch "Self-Service Password Management, czyli między bezpieczeństwem a efektywnością", na którym wspólnie z ekspertami (ich lista poniżej), zastanowimy się:
- czy w tym kontekście warto inwestować w rozwiązania tej klasy?
- jakie znaczenie mają takie rozwiązania dla bezpieczeństwa informacji?
- jak przeprowadzić wdrożenie, aby zapewnić sobie sukces?
W trakcie spotkania będziemy omawiali zagadnienia:
- wpływ automatyzacji procesów Service Desk na efektywność wsparcia użytkowni-ków;
- rozwiązania do samodzielnej zmiany haseł w kontekście bezpieczeństwa informacji;
- przekonanie użytkowników do korzystania z wdrożonego rozwiązania;
- zwrot z inwestycji w rozwiązania klasy Self-Service Password Management.
Goście Specjalni
Do udziału w dyskusji zaprosiliśmy Gości Specjalnych:
- Michał Brodowski
Kierownik Zespołu, Departament Wsparcia Użytkownika PKO BP SA
Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarzadzaniu obszarem IT w instytucji finansowej. Specjalizuje się w obszarach zarządzania usługami, procesami wsparcia, monitorowaniem jakości świadczonych usług. Zarządza organizacjami o rozproszonej strukturze organizacyjnej. Nadzoruje wdrożenia związane z automatyzacją i robotyzacją procesów wsparcia IT.
- Artur Sygnatowicz
Niezależny Ekspert
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, doradzający w obszarze projektów związanych z zarządzaniem usługami IT (ITSM) oraz dotyczących bezpieczeństwa informacji. Posiada bogatą praktykę zawodową w tworzeniu i realizacji strategii działania przedsiębiorstw, zarządzania organizacją IT oraz w doradztwie biznesowym dla firm. Wiodący Audytor systemów ISO/IEC 27001, ISO/IEC 20000, ITIL® Expert oraz certyfikowany Audytor HDI®. Certyfikowany Trener oraz coach standardu zarządzania wiedzą Knowledge-Centered Service. Certyfikowany trener szkoleń HDI®. Jest aktywnym członkiem wielu branżowych stowarzyszeń, m.in. takich jak: HDI® International Certification Standards Committee, The Information Systems Audit and Control Association (ISACA Poland). Założyciel Help Desk Institute w Polsce.
- Dariusz Szuszkiewicz
Business Development Manager Eastern Europe, FastPassCorp
Manager z 18-letnim doświadczeniem w branży IT. Od kliku lat swoje działania koncentruje na wspieraniu firm w zakresie cyfrowej transformacji oraz w ochronie ich krytycznych zasobów przed cyberprzestępcami wprowadzając na polski rynek zaawansowane rozwiązania technologiczne z obszaru bezpieczeństwa IT.
Spotkanie ma formę biznesowego brunchu, na którym spotykają się osoby zainteresowane tematem, aby posłuchać dyskusji, ale również wziąć w niej aktywny udział.
Więcej informacji o programie i zagadnienia debaty na stronie https://provilogic.pl/wydarzenia/. Po zakończeniu części oficjalnej o godz. 13.00 przewidziany jest czas na rozmowy indywidualne.
Udział w Panelu jest bezpłatny, jednak kwalifikowany i dlatego prosimy o rejestrację.
Wydarzenie jest dedykowane dyrektorom departamentów wsparcia użytkowników i kierownikom działów Help Desk oraz Service Desk.
Spodziewamy się, że w spotkaniu będzie uczestniczyło około 60 osób.
Gorąco zachęcamy do udziału!