en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

Konferencje marketingowe, na których trzeba być

Iwona Karczmarczyk, 20 lutego 2020
Konferencje marketingowe, na których trzeba być

Nie ważne, czy jesteś marketingowym wyjadaczem z wieloletnim doświadczeniem, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w branży — są konferencje, na których musisz być. Jeśli nie dla nowej wiedzy, to dla networkingu. Jeśli nie dla networkingu, to dla spotkania znajomych z branży. Jeśli nawet nie dla znajomych, to dla poszerzenia perspektywy, pozyskania pracowników, poznania nowych dróg dla rozwoju biznesu oraz dobrej zabawy. Konferencje oferują to wszystko i jeszcze więcej. Które warto dopisać do kalendarza?


InfoShare


InfoShare odbywa się co roku w Trójmieście. Początki tej konferencji marketingowej i technologicznej w 2007 roku były skromne, lecz w ciągu 13 lat liczba uczestników urosła z początkowych 200 do ponad 6000.


Wydarzenie jest bardzo złożone i wiele rzeczy dzieje się równolegle. Pierwszy dzień to kilka całodniowych warsztatów, kolejne dwa — wykłady i prelekcje na 8 scenach tematycznych. Do tego biznesowy speed dating, liczne stanowiska firm, spotkania dla inwestorów, konkurs dla starupów, którego nagrodą jest finansowanie pomysłu i ciągły networking.


Prelegenci to cenieni specjaliści w wielu dziedzinach — od marketingu i zagadnień psychologicznych, przez zarządzanie biznesem po nowe technologie i programowanie. Na scenach zobaczymy przedstawicieli takich firm jak Google, Facebook, Intel, Amazon, LinkedIn czy Slack.


InfoShare dba jednak nie tylko o merytoryczną stronę konferencji. Powitalny obiad, afterparty z koncertem czy rejs po Motławie to tylko jedne z większych atrakcji, jakimi mogli cieszyć się uczestnicy ostatnich edycji konferencji. Wielkie wydarzenie to wiele do wyboru — tutaj każdy znajdzie dla siebie miejsce.


Zobacz naszą relację z InfoShare 2018.


InfoShare w skrócie:



Mobile Trends Conference


Mobile Trends Conference to konferencja marketingowa poświęcona projektowaniu, wdrażaniu i promowaniu rozwiązań mobilnych. To przewodnik po aktualnych trendach i wydarzenie dla każdego, kto zawodowo ma choć trochę wspólnego z projektowaniem, programowaniem czy marketingiem na urządzeniach mobilnych.


Organizatorzy podają informacje, że 75% uczestników konferencji to właściciele firm, managerowie wyższego szczebla, biznesmeni, specjaliści marketingu i pasjonaci tematyki mobile. Stwarza to możliwości do owocnego networkingu dla osób, które szukają nowych biznesowych możliwości.


Same prelekcje w ramach MTC to w dużej mierze wysokiej jakości, pełne konkretów wystąpienia. Szczegółowe case studies, sposoby na skuteczny marketing, doświadczenia specjalistów, analiza projektów, a także przewidywania na przyszłość — to wszystko można znaleźć w agendzie wydarzenia.


Zobacz naszą relację z Mobile Trends Conference 2019.


MTC w skrócie:



I Love Marketing


Czterodniowa zgrywalizowana konferencja o marketingu — tak piszą o I Love Marketing organizatorzy wydarzenia.


Podobnie do innych konferencji z najwyższej półki, I Love Marketing gości na scenie doświadczonych specjalistów w swoich dziedzinach. Wystąpienia wzorowane są na tych, które znamy z konferencji TED — liczą dokładnie 18 minut, w trakcie których prelegent ma za zadanie przekazać maksimum treści.


Coś, co można uznać za USP wydarzenia, jest brak prezentacji sprzedażowych. Organizator deklaruje, że zapewnia jedynie wysokiej jakości content, którego zadaniem nie jest przemycanie reklam firm czy produktów.


Ciekawym wyróżnikiem są również benefity w poszczególnych pakietach, które mają za zadanie uprzyjemnić konferencję, a także pozwolić na usystematyzowanie zdobytej tam wiedzy. W zależności od ceny możemy liczyć na takie dodatki do wejściówki, jak materiały video z konferencji, prenumerata magazynu Sprawny Marketing, udział w afertparty czy paczka konferencyjna przesłana pocztą.


I Love Marketing w skrócie:



In Digital Marketing


Konferencja In Digital Marketing to 2-dniowe wydarzenie i dwie duże sceny, na których prelekcje odbywają się jednocześnie. Każdy dzień jest intensywny — zawiera około 20 wystąpień. Jednodniowy udział jest dobrym wyborem dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą poświęcić więcej czasu na pobyt na konferencji, jednak wciąż chcą wynieść z niej jak najwięcej.


Wśród prelegentów znajdziemy m.in. przedstawicieli topowych agencji marketingowych czy specjalistów ze znanych i cenionych za działania marketingowe firm.


In Digital Marketing w skrócie:



InternetBeta


Organizatorzy piszą, że konferencja InternetBeta to wydarzenie, które łączy różne środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami. Na przestrzeni lat stało się wydarzeniem kultowym, w opinii [wielu] jedynym w swoim rodzaju. Nie ma trafniejszego opisu, czym charakteryzuje się Beta. Od wyjątkowej atmosfery, przez nietypową lokalizację w urokliwej podkarpackiej wsi, po staranny dobór prelegentów.


Internet beta to nie typowa konferencja marketingowa. Jest wydarzeniem interdyscyplinarnym, na którym powinien pojawić się każdy, komu zależy na poszerzenie horyzontów i zmianie perspektywy widzenia różnych aspektów pracy marketera.


Konferencja InternetBeta to 3 dni, podczas których można wysłuchać ok. 80 prezentacji i networkingować z ponad 800 uczestnikami.


InternetBeta w skrócie:



M@il My Day


Konferencja Mail My Day skupia się w pełni na temacie email marketingu. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie są dobre praktyki w tym obszarze, nauczyć się tworzyć skuteczne newslettery czy efektywne kampanie mailingowe, poznać częste pułapki i najnowsze rozwiązania technologiczne — to event dla Ciebie.


Agenda 2-dniowgo eventu składa się z ok. 20 prelekcji oraz 15 warsztatów. 


Mail My Day w skrócie:



Power of Content Marketing


Kolejna konferencja poświęcona jednemu obszarowi marketingu. Konferencja Power of Content Marketing skierowana jest do osób zajmujących się zarządzaniem, projektowaniem, tworzeniem i dystrybucją treści.


Na scenie występują polscy i zagraniczni specjaliści od content marketingu. Stwarza to wiele możliwości dla uczestników, którzy mogą poznać działanie marketingu treści w innych krajach, poszerzyć swoją wiedzę i przenieść najciekawsze praktyki na rodzimy grunt.


Uczestnicy mogą liczyć także na udział w panelu dyskusyjnym


Power of Content Marketing w skrócie:



Konferencja semKRK


Konferencja marketingowa semKRK BIG organizowana jest przez zespół odpowiedzialny za cykliczne, znane barcampy semKRK. Obejmuje tematykę marketingu w wyszukiwarkach internetowych oraz analityki. Skierowana jest do wszystkich, którzy pragną zgłębić tajniki link-buildingu, optymalizacji stron internetowych i innych elementów, które składają się na proces budowania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.


Wszystkie prezentacje skupiają się na praktycznej stronie marketingu. Wiele prelekcji omawia konkretne przykłady i podaje gotowe rozwiązania. Uczestnicy mają możliwość zapisania się także na warsztaty, podczas których mogą poszerzyć swoją wiedzę o Google Ads, SEO i Google Analytics.


semKRK BIG w skrócie:



----

Aktualne nadchodzące wydarzenia z zakresu marketingu znajdziecie tutaj.


A jeśli jesteś z Warszawy, może zainteresować Cię także artykuł o cyklicznych spotkaniach marketingowych w Twoim mieście!






Blog - najnowsze wpisy

Jak ominąć pułapki pracy zdalnej?
Iwona Karczmarczyk, 17 marca 2020

Praca z domu może być efektywna i satysfakcjonująca. Czy będzie taka w Twoim przypadku? Wszystko zależy od tego, czy pok

Społeczności i wydarzenia Java w Polsce
Iwona Karczmarczyk, 05 marca 2020

Społeczność Java rozwija się w Polsce bardzo prężnie. Już w większości dużych miast możemy znaleźć lokalne spotkania, a