Augmented Advertising & Sales CEE
Technologia napędza biznes. Zmienia zachowanie konsumentów. Marki - od największych korporacji po małe jednoosobowe firmy - nieustannie poszukują nowych kanałów, aby dotrzeć, przełamać i wreszcie - sprzedać swoje usługi i produkty.
W najbliższych latach wszystkie oczy będą skierowane nie tylko na media społecznościowe, streaming (na żywo) czy sztuczną inteligencję. Duże i realne nadzieje wiążą się z branżą rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR i VR) - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w e-commerce.
Dołącz do pierwszej w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej konferencji o rozszerzonym marketingu, reklamie i sprzedaży w e-commerce i retail. Save the date: 16 maja 2019 Warszawa.
Zaproszeni prelegenci będą poruszać się w tematyce:
- najnowsze trendy i raporty z rynku i branży AR/VR
- inspirujące case studies z wdrożeń
- pomysły na rozszerzoną sprzedaż w e-commerce i retail
- technologie AR i VR do wykorzystania w marketingu
- AR i VR w reklamie m.in. na Facebooku
- AR w outdoorze
Czego możesz spodziewać się podczas całego dania Augmented Advertising & Sales Conference in CEE?
- świetne prelekcje
- case study
- debata
- wiedza
- networking
- wystawcy