Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

It T@lk Chorzów – Cyfrowa rewolucja w interakcji z klientem

it-t-lk-chorzow-cyfrowa-rewolucja-w-interakcji-z-klientem-luty-2020
Event:
It T@lk Chorzów – Cyfrowa rewolucja w interakcji z klientem
Event type:
Meetup
Category:
IT
Topic:
Date:
04.02.2020 (tuesday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Browar Przystań
Address:
aleja Klonowa 4
Organizer:
Agenda:
  • Start: 18.00
  • 18.00- 18.10 – rozpoczęcie, powitanie prezentacja agendy wydarzenia.
  • 18.15 – 18.55 – „Rozwiązanie telefoniczne w firmie Capgemini. ” prelegenci: Bernard Górlicki, Przemysław Wilk.
  • 18.55 – 19.15 – przerwa.
  • 19.15 – 20:00 – „Dzień dobry! Jestem Twoim Wirtualnym Agentem. Zadaj mi pytanie albo wybierz jedną z opcji poniżej.”, prelegent: Aleksandra Kwolek-Cesarz.
  • 20.00 – 20.30 – networking.


Description:

4 lutego w Browarze Przystań w Chorzowie organizujemy kolejne wydarzenie IT T@lk, w ramach którego będzie możliwość spotkania się z ekspertami z naszego centrum biznesowego Cloud Infrastructure Services.


Podczas wydarzenia będziemy rozmawiać o wirtualnym agencie oraz jego zastosowaniu w obszarze Servis Desk, a także przedstawimy, jak wykorzystujemy to rozwiązanie w Capgemini.


O warsztatach:

I prelekcja:


Niemalże każda firma obsługująca klientów potrzebuje systemu telefonicznego. Pomimo dynamicznego rozwoju innych kanałów komunikacji najnowszy raport instytutu badawczego Capgemini wskazuje na to, że kanał głosowy wciąż jest najchętniej wybieranym przez użytkowników kanałem dostępowym. Podczas prelekcji zostanie przedstawione rozwiązanie telefoniczne Capgemini, pokazana w praktyce droga połączenia od klienta do agenta i wreszcie nakreślenie jak będzie wyglądał taki system w przyszłości.


II prelekcja:


Wirtualny Asystent stał się integralną częścią serwisu obsługi klienta. Odpowiada na rosnące oczekiwania klientów co do dostępności, skuteczności i szybkości dostarczania rozwiązań informatycznych. Podczas prelekcji przedstawione zostaną możliwości automatyzacyjne rzeczywistości Serwis Desków przy pomocy chatbotów.






Similar events