pl

Log in

Nie masz konta? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< Go to event list
This event has already taken place. Check upcoming events

IT T@lk Women Capgemini

Organizowane
przez firmę IT
it-talk-women-capgemini-marzec-2018
Event:
IT T@lk Women Capgemini
Event type:
Meetup
Category:
IT
Date:
08.03.2018 (thursday)
Time:
18:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Plac Nowy 1
Address:
Plac Nowy 1
www:
Organizator:
Capgemini
Description:

Dzień dobry Kraków!

Już 8 marca zapraszamy na pierwsze w tym roku spotkanie z cyklu IT T@lk Capgemini. Warsztat tym razem będzie prowadzony przez kobiety - dla wszystkich miłośników IT.


Kiedy: 08.03.2018

Gdzie: Plac Nowy 1

Start: 18:00



O czym będziemy rozmawiać?


I prelekcja:

Software Asset and Configuration Management, czyli nie tylko zabawa z Excelem.

Postaramy się przybliżyć najfajniejszy proces ITILa – jak działa, jakie przynosi korzyści i jak Ty się możesz w nim odnaleźć.


II prelekcja:

Gamifikacja, skuteczna metoda budowania zaangażowania.


Powiemy szerzej o gamifikacja, oraz na czym polega praca zespołu Adoption Change Manager z przykładami z branży!


Prelegenci:


Martyna Batko – w Capgemini szósty rok, a od czterech, w ramach SACMa, pomaga klientom lepiej zarządzać infrastrukturą i optymalizować wykorzystanie software’u.


Michalina Prokop – w Capgemini od 4 lat, w SACMie od 2 lat. Zaczynała od pracy na pierwszej linii wsparcia klienta, a teraz zgłębia tajemnice zasad licencjonowania i zarządzania oprogramowaniem. Uwielbia aspekt detektywistyczny bycia SACMem.


Katarzyna Żelazny – Pracuje w Capgemini już 8 lat. Poznała tajniki działania service desków zaczynając od stanowiska Customer Service Advisor. Przeszła przez różne stanowiska i szczeble kariery, aż znalazła coś idealnego dla siebie – Gamifikacje! Obecnie buduje zaangażowanie użytkowników używając różnych sztuczek, ale jej ulubioną pozostaje wprowadzenie elementów prosto z gier by przekonać pracowników do nowych rowiązań.


Zapisy: http://bit.ly/2CKI4ks

You see an error in an event? The event is out of date? Tell us about it! >>

Similar events