This event has already taken place. Check upcoming events
Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż
Event:
Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
28.05.2015 (thursday)
- 29.05.2015 (friday)
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
Kino Nowe Horyzonty
Address:
ul. Kazimierza Wielkiego 19a
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Description:
Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w jak najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać?
Podczas dwudniowego spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat zagadnień z pogranicza marketingu i sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów – z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków.
W czwartek, 28 maja, uczestnicy zapoznają się między innymi z wynikami badań z zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą. Będzie to także doskonała okazja do czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu, trendów w sprzedaży czy wpływu kryzysów w mediach społecznościowych na zachowania rynku. Piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy marketera, które mają w znaczący sposób pomóc w generowaniu lepszych leadów. Będzie m.in. o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych, czy technologiach mobilnych w służbie sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jarosław Kuźniar – dziennikarz TVN, Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Artur Kurasiński, współtwórca MUSE, mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu, Michał Sadowski (Brand24.pl), Barbara Stawarz (Content King), Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznwstwa, autorka książki „Magia słów”, czy Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group.
Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.
Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową i sprzedażą w firmach, chcących rozwijać swoje umiejętności. W osiągnięciu tego celu ma pomóc merytoryka, którą tworzą eksperci-praktycy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji.