Śniadanie Legalcheck: Jak bezpiecznie prowadzić działania marketingowe i pozyskiwać nowych klientów?
9:30 – 10:10
• Marketing – sprzedaż – obsługa klientów. Czy ten podział ma jeszcze sens?
• Pozyskiwanie leadów. Skąd je brać i jak robić to bezpiecznie?
• Webinary – ebooki – newsletter. Jak zbierać dane i odpowiednio je wykorzystywać?
• Zasady korzystania z najpopularniejszych narzędzi reklamy internetowej (Google, FB, YouTube).
• Telemarketing, cold marketing. Co jest dozwolone, a co ryzykowne?
• Współpraca z agencjami marketingowymi. O czym należy pamiętać i jakich błędów unikać?
10:10-10:30 Sesja Q&A
Pozyskiwanie nowych „kontaktów”, które następnie stają się klientami naszych firm to spore wyzwanie. Mimo wielu dostępnych narzędzi, takich jak media społecznościowe, webinary, ebooki, newslettery czy tradycyjny telemarketing, specjaliści ds. marketingu czy e-commerce wciąż zadają sobie pytanie czy używanie ich celem generowania leadów jest w pełni zgodne z prawem. Do tego dochodzą kolejne wątpliwości, takie jak: czy zakup gotowej bazy klientów jest legalny? Czy dzwonienie do losowych numerów pozyskanych w sieci jest naruszeniem prawa? Czy mogę wysyłać wiadomości do potencjalnych klientów w mediach społecznościowych?
Styczniowe śniadanie z cyklu Legalcheck będzie dotyczyło najczęstszych pytań i wątpliwości pojawiających się przy codziennej pracy marketerów, specjalistów e-commerce, przedsiębiorców i doradców związanych z pozyskiwaniem danych klientów. Powiemy także o współpracy z agencjami marketingowymi. Zapraszamy wszystkich, niezależnie od posiadanego doświadczenia, branży i dotychczasowych praktyk. Być może to, o czym powiemy będzie oczywiste, a być może dla wielu stanie się swego rodzaju instrukcją, która pozwoli uniknąć ewentualnych przykrych konsekwencji naruszenia prawa.
Prowadzący: mec. Maciej Bednarek - radca prawny, inspektor ochrony danych osobowych, specjalista z zakresu regulacji branży e-commerce.
---
Śniadania Legalcheck to cykliczne, poranne spotkania z prawnikiem, podczas których - poza krótkim webinarem wprowadzającym - toczą się dyskusje ze specjalistami z branży IT, przedsiębiorcami czy managerami na aktualne tematy prawne, ważne dla branży IT oraz e-commerce. Spotkania cechuje nieformalna atmosfera, która pozwala na interesujące wymiany doświadczeń i opinii. Udział jest całkowicie bezpłatny.