Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
<< Go to podcasts list

294: 6 milionów złotych z jednego kursu online – Maciej Aniserowicz

18.11.2019
01:46
Polish

Jak z sukcesem sprzedać kurs online? Czy sprzedaż kursu za sześciocyfrową kwotę jest możliwa? Jak to zrobić? Z jakich źródeł warto korzystać, ucząc się tworzenia i sprzedawania kursów online?


Gościem 294. odcinka MWF jest Maciej Aniserowicz, przedsiębiorca, ex-programista i vloger, który sprzedał kurs online za 6 milionów złotych.


00:45 Tom Wainwright „Narkonomia" – recenzja

03:17 Gdzie Maciej uczył się tworzenia i sprzedawania kursów online?

08:42 Dlaczego kurs DNA był kierowany do zaawansowanych programistów?

15:26 Czy kurs online kanibalizuje sprzedaż szkoleń stacjonarnych?

17:29 Skąd wzięła się nazwa kursu Droga Nowoczesnego Architekta (DNA)?

19:13 Jak sprawdzić czy treść kursu odpowiada potrzebom grupy docelowej?

23:03 Jak zachęcić uczestników do wypełniania ankiet?

24:33 Czy udostępnianie darmowych merytorycznych treści zmniejsza sprzedaż kursu?

29:13 Jak ankiety mogą pomóc w ustaleniu ceny kursu?

40:04 Jak stworzyć stronę lądowania (landing page) do kursu online?

45:55 Jakie materiały wysyłać osobom zapisanym na listę oczekujących?

51:53 Gdzie szukać osób potencjalnie zainteresowanych zakupem kursu?

59:44 Jak przebiegała przedsprzedaż kursu DNA?

1:07:39 Czym różniła się przedsprzedaż od późniejszej kampanii sprzedażowej?

1:18:20 Kiedy warto współpracować z partnerami afiliacyjnymi?

1:19:50 Jaki kanał poza e-mailem jest najbardziej skuteczny w sprzedaży kursu?

1:23:11 Jak poradzić sobie z presją związaną z sukcesem kursu?

1:29:21 Jaka jest rola społeczności w kursie online?

1:32:31 Jakie były wpadki i błędy podczas sprzedaży kursu DNA?

1:40:06 Co jeszcze wpłynęło na sukces sprzedaży kursu DNA?


Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/6-mln-ze-sprzedazy-kursu-online


3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu:

- Zanim zaczniesz inwestować w stworzenie kursu, warto sprawdzić prostymi sposobami, czy potencjalni klienci są zainteresowani danym tematem.

- Wykorzystując ankiety, możesz nie tylko dowiedzieć się, jakie tematy interesują odbiorców, ale również ile są skłonni zapłacić za gotowy produkt.

- Najcenniejszym zasobem marketera jest lista mailingowa.


Przydatne linki:

Tom Wainwright „Narkonomia" https://onepress.pl/view/54826/e_1b9x.htm

DNA – program rozwoju zawodowego https://droganowoczesnegoarchitekta.pl

SlowBiz.pl https://slowbiz.pl/

DevStyle.pl – blog dla programistów https://devstyle.pl/

The Ultimate Course Creation Starter Kit – kurs robienia kursów Amy Porterfield https://www.amyporterfield.com/master-class-wait/

Fabryka Kursów – Pierwszy Kompleksowy Program Budowy Twojego Pierwszego Kursu Online Mirka Burnejki https://akademia.pl/kursy

8 steps to turning what you already know into a successful online course in 2019 https://createawesomeonlinecourses.com/

Bottega – szkolenia i warsztaty eksperckie IT https://bottega.com.pl/

Leadpages – kreator stron lądowania https://www.leadpages.net/


Posłuchaj też tych odcinków:

174: Tworzenie skutecznych kursów online https://malawielkafirma.pl/kursy-online-2/

250: Kursy online https://malawielkafirma.pl/budowanie-firmy-szkoleniowej/

186: Mój pierwszy kurs online https://malawielkafirma.pl/bledy-przy-kursie-online/

Similar podcasts