Choć polscy programiści są w czołówce rankingów, a wiele spośród rodzimych software house-ów i firm IT odnosi spektakularne sukcesy na międzynarodowych rynkach, dobry zespół i technologia to za mało. Pozyskiwanie nowych klientów oraz ich utrzymywanie to kluczowy element, żeby firma zwiększała zyski i szybciej się rozwijała, na dowolnym rynku.
Generowanie wartościowych leadów marketingowych to proces, którego celem jest wsparcie działań sprzedażowych. Udana współpraca obu zespołów oraz dobrze zaplanowane i wdrożone procesy generowania leadów, pozwalają skrócić czas pozyskania nowych klientów biznesowych i zoptymalizować koszty działań.
Szkolenie stworzone zostało z myślą o specyfice marketingu na rynku B2B i przeznaczone jest tylko dla firm IT. Co to oznacza? Tylko marketerzy czy przedsiębiorcy z software house-ów i firm high-tech mogą wziąć w nim udział. Przykłady omawiane w trakcie warsztatów dotyczą właśnie tej branży. Dwa intensywne dni w trakcie, które łączą strategię, taktyki i narzędzia, dzięki którym zwiększysz skuteczność już prowadzonych działań i poznasz nowe możliwości optymalizacji procesów generowania leadów.
W trakcie szkolenia dowiesz się m.in.:
- Co to jest lead i jakie są ich rodzaje?
- Jak stworzyć profile buyer person i skąd czerpać dane?
- Jak wygląda proces zakupowy i decyzyjny w przypadku klientów biznesowych oraz jak te informacje wykorzystać w planowaniu własnych działań?
- Jakie są etapy pozyskiwania leadów sprzedażowych w B2B?
- Jak zbudować bazę wartościowych kontaktów i zadbać o jej higienę?
- Jak zaplanować i wdrożyć strategię pozyskiwania leadów?
- Jak efektywnie wykorzystywać stronę internetową w procesie lead generation.
- Czemu służy kwalifikacji leadów?
- Jak zdefiniować wartościowe kryteria scoring?
- W jaki sposób planować działania lead nurturingowe?
- Jaką rolę odgrywa marketing automation w procesie generowania leadów?
- Jak zbudować współpracę między marketingiem a sprzedażą?
- Jak zwiększyć nie tylko ilość, ale przede wszystkim jakość generowanych leadów?
Szkolenie składa się z dwóch części - strategicznej oraz narzędziowej. Taka formuła ma zapewnić Tobie solidne podstawy teoretyczne, dzięki którym zrozumiesz jak działać w przyszłości oraz zyskasz samodzielność i umiejętności wykorzystywania wybranych narzędzi. Warsztat odbywa się w małych grupach max. 7 osób, aby zapewnić, jak największą wartość i interakcje z prowadzącym oraz innymi uczestnikami. W trakcie szkolenia zapewniony jest catering i przerwy kawowe, dla lepszego skupienia i szybszej regeneracji. Pracujemy na przykładach i case-ach uczestników. Wymagane są komputery.
Sprawdź agendę i szczegółowe informacje: https://goo.gl/9WQJ8e
Jeśli potrzebujesz wsparcia w dowolnym innym obszarze marketingu IT, również chętnie pomożemy.
--
Organizator:
DIGITALKOD CONSULTING