en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

004: Optymalizacja reklamy na Facebooku pod mikrokonwersje

04.03.2020
00:23
Polski
Zwiększanie sprzedaży to główny cel reklam na Facebooku optymalizowanych na konwersje. Każdy sklep internetowy czy ogólnie firma e-commerce chce korzystać z dedykowanych sprzedaży celów reklamowych. Sęk w tym, że nie każdy powinien. Dlaczego? Odpowiedź wymaga omówienia, jak w zasadzie działa optymalizacja reklam na Facebooku i Instagramie oraz wprowadzenia pojęcia mikrokonwersji. Miłego słuchania! Mierzenie konwersji i konwersje niestandardowe: https://arturjablonski.com/mierzenie-konwersji-facebook/

Podobne podcasty