en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

309: Sprzedaż online bez społeczności – Agata Nesteruk

09.03.2020
01:07
Polski

Duża społeczność i dopracowany lejek sprzedażowy to ważne elementy skutecznej sprzedaży produktów w internecie. Okazuje się jednak, że można sprzedawać autorskie produkty online, nie mając poczytnego bloga, tysięcy fanów na fanpage’u czy rozbudowanej listy mailingowej.


Gościem 309. odcinka MWF jest Agata Nesteruk, która z powodzeniem sprzedaje swoje produkty w internecie, stawiając na zimny ruch i odpowiednio zoptymalizowane reklamy na Facebooku.


5:14 Dlaczego Agata postanowiła poszukać innej metody sprzedawania w internecie?

11:11 Czym podejście Agaty różni się od typowego lejka sprzedażowego?

17:33 Jaki produkt Agata sprzedaje, wykorzystując zimny ruch?

21:06 Jakie są cechy produktu sprzedawanego za pomocą reklam do zimnego ruchu?

24:30 Jakie produkty trudno sprzedawać za pomocą reklamy do zimnego ruchu?

28:52 Jak określić grupę docelową, do której kierujemy reklamę produktu?

38:43 Od jakiego budżetu reklamowego zaczynała Agata?

39:46 Jaki czas Agata daje sobie na testowanie skuteczności jednej reklamy?

41:11 Jak stworzyć kreację reklamową, która sprzeda produkt?

45:35 Po czym poznać, że reklama nie działa i trzeba ją zmienić?

56:00 Jaki przychód udało się Agacie uzyskać po dwóch miesiącach działania?

1:01:07 Czy jeden dobrze sprzedający się produkt może podbić sprzedaż innych w ofercie?


Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/sprzedaz-online-bez-spolecznosci/


3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu:

- Żeby sprzedaż na zimny ruch była najbardziej efektywna, trzeba dobrać odpowiedni produkt i ustalić odbiorców, którzy byliby nim zainteresowani. Dobrze żeby produkt rozwiązywał realny problem, a grupa odbiorców była możliwie szeroka.

- Zanim zaczniesz inwestować duże pieniądze w reklamę, zbadaj, czy twój produkt jest atrakcyjny z punktu widzenia potencjalnych klientów. Warto na przykład jakiś jego fragment udostępnić do pobrania za darmo i sprawdzić, czy ludzie rzeczywiście go pobierają.

- Trzymaj rękę na pulsie podczas kampanii promocyjnej. Sprawdzaj, które reklamy działają, wyciągaj wnioski i wprowadzaj zmiany na bieżąco.


Przydatne linki:

Eliyahu M. Goldratt „Łańcuch krytyczny” https://mintbooks.pl/products/goldratt-lancuch-krytyczny-mint

Blog Agaty Social Media Tools https://socialmediatools.pl

Grupa Agaty na Facebooku Social Media Tools & Templates – Narzędzia i Szablony dla biznesu online https://www.facebook.com/groups/socialmediatoolspl/


Posłuchaj też tych odcinków:

254: Online marketing https://malawielkafirma.pl/online-marketing-2019/

206: Proces sprzedaży https://malawielkafirma.pl/proces-sprzedazy/

268: Grupy na Facebooku https://malawielkafirma.pl/grupy-na-facebooku/

Podobne podcasty