318: Dochód pasywny z e-booków – Justyna Świetlicka
Czy istnieje coś takiego jak dochód pasywny? Czy można stworzyć produkt, który będzie nam przynosił zyski nawet wtedy, gdy właściwie zapomnimy, że go mamy? Wydawanie e-booków wydaje się dobrym pomysłem, ale o czym pisać i jak to promować, żeby naprawdę zarabiać?
Gościem 318. odcinka MWF jest Justyna Świetlicka, która od kilku lat zarabia pasywnie, wydając e-booki, i jest przekonana, że każdy może pójść tą drogą.
4:56 Na czym polega typowa praca dietetyka i czym różni się od tego, co robi Justyna?
10:14 Jaka jest z punktu widzenia Justyny definicja dochodu pasywnego?
19:20 W jaki sposób Justyna przygotowała do sprzedaży swój pierwszy produkt?
26:23 Jak Justyna badała rynek i sprawdzała, czy ludzie kupią jej produkt?
31:40 W jaki sposób Justyna prowadzi sprzedaż swoich produktów?
39:47 Czy Justyna tworzy produkty ponadczasowe, czy musi je aktualizować?
41:45 Czym Justyna kieruje się, ustalając ceny swoich produktów?
46:05 Ile czasu zajmuje Justynie obsługa klienta i inne czynności związane z firmą?
48:53 Jakie są zdaniem Justyny najskuteczniejsze metody pozyskiwania klientów?
56:46 Jakie przychody generują produkty oferowane przez Justynę?
1:00:21 Czy Justyna popełniła jakiś błąd albo zaliczyła wpadkę biznesową?
1:02:21 Co Justyna poradziłaby osobom, które chciałyby zarabiać tak jak ona?
Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/dochod-pasywny-z-e-bookow/
3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:
- Wypisz sobie, jakie usługi oferujesz, i zastanów się, jak stworzyć z nich produkty niezależne od ciebie. Być może część twojej wiedzy nadaje się do przekazania w formie e-booka, kursu online albo instrukcji wideo?
- Poszukaj narzędzi, które zaoszczędzą ci czas. Istnieje mnóstwo aplikacji i programów – również darmowych – które pomogą automatyzować zadania albo dostosowywać twoją ofertę do wymagań różnych klientów.
- Wybierz na początek jeden kanał, którym będziesz się komunikować i budować społeczność. Nie musisz być wszędzie! Najważniejsze, żeby było to medium, które najlepiej zaprezentuje twoją ofertę i na którym jest najwięcej twoich potencjalnych klientów.
Przydatne linki:
Karolina Brzuchalska „Don’t stop me now, czyli zrobiłam biznes i co dalej?” https://prettywelldone.pl/product/ksiazka-dsmn-pakiet-start/
Blog Justyny Owsiana.pl https://owsiana.pl
Aplikacja dla dietetyków Kcalmar https://kcalmar.com/dietetyk/
Kurs online Przedsiębiorczy dietetyk https://dietetycznekursy.pl
Profil na Instagramie Adrianny Hirsz Umiem w internety https://www.instagram.com/adrianna.hirsz/
Posłuchaj też tych odcinków:
311: Skalowanie usług jako droga do wolności finansowej https://malawielkafirma.pl/skalowanie-uslug/
135: Growth hacking. Rozwijaj firmę szybciej, pracując mniej https://malawielkafirma.pl/growth-hacking/
189: 12 zadań, które automatyzuję w firmie https://malawielkafirma.pl/automatyzacja/