Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

325: Od blogerki do właścicielki marki modowej – Monika Kamińska

29.06.2020
00:36
Polski

Założenie własnej marki modowej to marzenie wielu blogerów. Nie jest to jednak wcale taka prosta sprawa. Publikowanie wpisów na blogu czy budowanie relacji z odbiorcami to jedno, ale współpraca ze szwalniami, sprzedaż produktów i promocja firmy to zupełnie co innego.


Posłuchaj 325. odcinka MWF, którego gościem jest Monika Kamińska, i dowiedz się, jak z popularnej blogerki lifestylowej stać się właścicielką odzieżowej marki premium, której produkty prezentowane są w najsłynniejszych światowych magazynach modowych.


02:45 Dlaczego Monika zdecydowała się stworzyć markę modową?

06:38 Jakie trudności Monika napotkała na drodze tworzenia marki odzieżowej?

09:12 Dlaczego Monika zdecydowała się na produkcję ubrań właśnie z wełny?

13:09 Czy warto być przedsiębiorcą, który stara się działać tak, żeby wszyscy go lubili?

16:05 Czy Monika ma poczucie, że nie wszystko może kontrolować w swojej firmie?

18:24 Jak Monika poradziła sobie z syndromem oszusta?

27:36 Jak budować wizerunek marki, która nazywa się tak samo jak jej założycielka?

31:38 Co Monika poradziłaby osobie, która chciałaby pójść w jej ślady?


Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/od-blogerki-do-wlascicielki-marki-modowej/


3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:

- Jeśli podejrzewasz, że znalazłeś niszę na rynku, nie bój się przetestować swojego pomysłu. Zrób to jednak niezbyt dużym kosztem. Chcesz sprzedawać produkt, którego nigdzie nie możesz znaleźć? Nie zakładaj od razu rozbudowanego sklepu internetowego – wystarczy, że podepniesz wtyczkę na blogu i sprawdzisz, czy twoi czytelnicy będą tym produktem zainteresowani.

- Nie daj sobie wmówić, że nie jesteś wystarczająco dobry, żeby robić to, co robisz. Najczęściej wmawiamy to sobie sami! Nie masz wykształcenia w branży, w której działasz? Buduj swój autorytet, pisząc artykuły eksperckie, wypowiadając się na interesujące cię tematy w social mediach lub uczestnicząc w tematycznych targach, konferencjach i eventach.

- Buduj szczerą relację ze swoimi odbiorcami. Nie skupiaj się na swoim wizerunku – zdjęciach czy logo – postaw raczej na jak najbliższy kontakt z użytkownikami. Odpowiadaj na maile i komentarze, bądź pomocny i otwarty. Tylko wtedy dasz się polubić i zbudujesz do siebie zaufanie.


Przydatne linki:

Mike Michalowicz „Fix This Next” https://amzn.to/3g1Xwgb

Strona Moniki monikakaminska.com https://monikakaminska.com/

Książka Timothy’ego Ferrissa 4 godzinny tydzień pracy https://www.ceneo.pl/14181239#crid=344943&pid=14508

Strona targów Pitti Uomo https://www.pittimmagine.com/corporate/fairs/uomo.html

Książka Moniki Kryzysy, błędy i złe decyzje w mojej marce https://monikakaminska.com/e-book-kryzysy-bledy-i-zle-decyzje-w-mojej-marce


Dodatkowe materiały do pobrania: https://malawielkafirma.pl/rejestracja/


Posłuchaj też tych odcinków:

139: Dlaczego większość blogerów nie zarabia? https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-blogu/

295: Biznes zbudowany na włosach https://malawielkafirma.pl/spolecznosc-biznes-agnieszka-niedzialek/

137: Jak zarobić na e-commerce https://malawielkafirma.pl/jak-zarobic-na-e-handlu/

Podobne podcasty