Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

338: Czy Google Analytics 4 to narzędzie, które pomaga czytać w myślach klientów? – Maciej Lewiński

14.12.2020
01:05
Polski

O tym, że na stronie internetowej, warto zainstalować Google Analytics, wie zapewne większość z nas. Zdecydowanie mniej osób jednak potrafi z tego narzędzia poprawnie korzystać. Nic dziwnego – trudno odnaleźć się w tych wszystkich liczbach, słupkach i wykresach oraz wyciągnąć z nich jakieś sensowne wnioski. Wygląda jednak na to, że w 2021 roku wszystko się zmieni. Google wypuścił najnowszą wersję Analyticsa – Google Analytics 4 – która ma być prostsza, bardziej intuicyjna i przyjazna użytkownikowi.


Posłuchaj 338. odcinka MWF, którego gościem jest Maciej Lewiński, i dowiedz się, jak wykorzystać potencjał nowego GA4 i co się zmienia (na lepsze!) w sposobie zbierania danych i informacji o klientach.


2:26 Na czym polega zmiana w podejściu do analityki dzięki wprowadzeniu Google Analytics 4?

12:38 Jakie było pierwsze wrażenie Maćka po kontakcie z nową wersją Google Analytics?

22:28 Czy konfiguracja Google Analytics 4 została uproszczona w porównaniu z poprzednią wersją?

26:45 Czy zbieranie i interpretowanie danych jest łatwiejsze dzięki wprowadzeniu GA4?

32:18 Jakie są według Maćka najciekawsze funkcjonalności nowej wersji Google Analytics?

43:39 Jak korzystać z GA4, żeby pomóc firmie przetrwać kryzys związany z pandemią?

52:59 W jakich branżach korzystanie z nowej wersji Google Analytics nie jest do końca wskazane?

59:07 Czy wprowadzenie Google Analytics 4 zmieniło sposób, w jaki Maciek analizuje dane?

1:01:12 Czy warto walczyć o pierwszą pozycję w wyszukiwaniach Google za wszelką cenę?


3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:

- Skonfiguruj na swoim koncie Google Analytics 4 – asystent krok po kroku poprowadzi cię przez cały proces łączenia starego Analyticsa z nowym.

- Oswajaj się z nowym GA. Zbieraj dane i poznawaj nowe funkcje. Daj sobie czas – rok 2021 może być okresem przejściowym, żeby „dotrzeć się” z tym narzędziem.

- Gdy Google Analytics 4 uzyska wszystkie funkcjonalności, z których korzystałeś w poprzedniej wersji, możesz na dobre rozstać się ze starym GA.

Podobne podcasty