347: Możesz zarabiać na współpracach i przyciągać reklamodawców, nawet gdy masz mały zasięg
Osoby, które mają dziesiątki lub setki tysięcy obserwatorów w social mediach, mogą zarabiać na współpracach z markami. A czy da się to zrobić, jeśli nie należy się do tej elitarnej grupy? Jak najbardziej! Trzeba tylko podejść do tego we właściwy sposób i przygotować ofertę, która przyciągnie uwagę reklamodawcy.
Posłuchaj 347. odcinka MWF i dowiedz się, jak zarabiać na współpracach i przyciągnąć sponsorów, gdy masz bardzo mały zasięg.
3:30 Czy musisz mieć dużą społeczność, żeby zarabiać na współpracach?
8:49 Jak przyciągnąć reklamodawców zainteresowanych współpracą?
10:27 Jak przygotować skuteczną ofertę dla reklamodawcy?
14:25 David J. Bland, Alexander Osterwalder „Testowanie pomysłów biznesowych” – recenzja
3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:
- Zastanów się, jacy reklamodawcy mogliby być zainteresowani współpracą z tobą. Staraj się być precyzyjny – nie chodzi o to, żeby ta lista była jak najdłuższa, tylko o to, żeby była konkretna.
- Rozejrzyj się wśród odbiorców swoich treści – być może znajdą się tam osoby lub firmy, które chciałyby z tobą współpracować. Już cię znają, więc łatwiej wam będzie się dogadać.
- Przygotuj ofertę skrojoną pod konkretnego klienta. Najlepiej, żeby prezentowała ona próbkę twoich możliwości, czyli tego, co możesz zrobić dla danej firmy w ramach waszej współpracy.